AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Noen som vet? Min far har fått første dose i dag pga hypofysesvikt. Synes han virker sprekere allerede, men er effekten så hurtig? Anonymkode: d8ead...29e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Det virker ganske raskt ja. Merker god forandring på min mann bare ett par timer etterpå. Han er mere våken og opplagt, litt mere bestemt og tydelig i avgjørelser. Anonymkode: 2fa85...f7f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet? Min far har fått første dose i dag pga hypofysesvikt. Synes han virker sprekere allerede, men er effekten så hurtig? Anonymkode: d8ead...29e mentalt begynner det og virke etter noen dager, men kroppslig effekt ser man ikke før etter 3 uker, men det kommer jo litt ann på ester også. Anonymkode: a6096...777
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): mentalt begynner det og virke etter noen dager, men kroppslig effekt ser man ikke før etter 3 uker, men det kommer jo litt ann på ester også. Anonymkode: a6096...777 Testosteron virker samme dag men andre medisiner for hypofysesvikt kan ta lengre tid før de virker helt som de skal. Anonymkode: 2fa85...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå