AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jobber som helsefagarbeider og fikk kjeft av en kollega fordi en pasient hadde fått på øyeskygge. Jeg driver ikke og sminker pasientene med masse greier, men litt parfyme, hudkrem, leppestift mener jeg er innafor om pasienten ønsker og spør om det. For meg inngår dette i velvære. Hva mener dere? Anonymkode: d3154...d65 29
Populært innlegg Snabeltann Skrevet 23. februar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 23. februar 2021 Jeg håper når jeg ligger på gamlehjem at noen tar seg tid til å stelle med meg handler om å bli sett. Snakk opp for deg selv, og begrunn og forsvar deg! Min mor pleide å smøre håndkrem og gi håndmassasje til sine pasienter handler om å gi de litt av tiden og omsorg. Om pasienten ønsket dette så synes jeg det er helt fantastisk tidsbruk av deg, ts! 95
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 23. februar 2021 For ikke så lenge siden besøkte jeg en eldre kvinne på sykehjem, og lo godt da hun stolt viste frem sine nylakkerte negler som hadde fått en klar blå farge. "Se hva pleieren har gjort", sa hun. Hun hadde valgt fargen selv, og syntes det var så morsomt! Slike små ting i hverdagen gir glede, og betyr så mye for de eldre. Dette er omsorg i praksis, og jeg håper du fortsetter med det hvis ikke leder setter seg helt på bakbeina. Anonymkode: 6d8d6...e82 101