AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har vært langt inn i døden. Derfor gruer jeg meg ikke til å dø når det engang skjer. Det var helt utrolig magisk behagelig. Var i mange år forbanna på det mennesket som klarte å få liv i meg igjen. Anonymkode: a9204...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 påkjørt av trailer gikk bra men ikke med bilen Anonymkode: 91e89...4a6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Ble mobbet mye i barne- og ungdomsåra, og så fant noen ut at de skulle holde meg under vann på en badeplass. Da jeg ble livløs fikk de panikk og løp sin vei. Tilfeldig forbipasserende observerte dette men var for langt unna til å hindre det. Lå livløs i vannet da vedkommende kom til, og startet HLR og ringte ambulanse. Dette er snart 20 år siden, jeg har fremdeles mareritt om at jeg drukner. Anonymkode: 0409b...334 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har vært langt inn i døden. Derfor gruer jeg meg ikke til å dø når det engang skjer. Det var helt utrolig magisk behagelig. Var i mange år forbanna på det mennesket som klarte å få liv i meg igjen. Anonymkode: a9204...7ab Hvordan var det? Var det som å ikke eksistere? Anonymkode: 2bf46...6c1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan var det? Var det som å ikke eksistere? Anonymkode: 2bf46...6c1 Utrolig vanskelig å forklare. Det var bare total lykke og alt var mykt og trygt. Lyst og behagelig. En altoppslukende opplevelse. Noe magisk. Jeg har aldri opplevd noe i nærheten. Anonymkode: a9204...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #8 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har vært langt inn i døden Det har jeg også. Har med.status... " Gjenoppliving med positivt resultat"... etter en hjertestans. For meg var alt helt svart, så jeg er akkurat like mye (om ikke mer) agnostiker som jeg var før. Anonymkode: c91d9...f0b 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ble mobbet mye i barne- og ungdomsåra, og så fant noen ut at de skulle holde meg under vann på en badeplass. Da jeg ble livløs fikk de panikk og løp sin vei. Tilfeldig forbipasserende observerte dette men var for langt unna til å hindre det. Lå livløs i vannet da vedkommende kom til, og startet HLR og ringte ambulanse. Dette er snart 20 år siden, jeg har fremdeles mareritt om at jeg drukner. Anonymkode: 0409b...334 Herregud, så forferdelig! Hvilke konsekvenser fikk det for barna?? Anonymkode: 0e10f...1c6 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 Har blitt siktet på med skarpladd våpen av en person som var ruset og som allerede hadde et rulleblad med vold og muligens også drap. Om jeg faktisk var nær døden er umulig å vite, men det var vel ikke usannsynlig. Anonymkode: 0fb1c...647
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 17.57): Herregud, så forferdelig! Hvilke konsekvenser fikk det for barna?? Anonymkode: 0e10f...1c6 Ingen. Jeg visste ikke hvem de var(men de visste hvem jeg var). Pluss at jeg var 15 og turte ikke gå til politiet, og min mor var fraværende så da ble det ikke noe mer. Hadde ikke noen andre, så antar jeg var et lett offer:\ Anonymkode: 0409b...334 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #12 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 23.58): Ingen. Jeg visste ikke hvem de var(men de visste hvem jeg var). Pluss at jeg var 15 og turte ikke gå til politiet, og min mor var fraværende så da ble det ikke noe mer. Hadde ikke noen andre, så antar jeg var et lett offer:\ Anonymkode: 0409b...334 ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 557dc...87a 3
Djungelvrål Skrevet 1. mars 2021 #13 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 1.18): Jeg har vært langt inn i døden. Derfor gruer jeg meg ikke til å dø når det engang skjer. Det var helt utrolig magisk behagelig. Var i mange år forbanna på det mennesket som klarte å få liv i meg igjen. Anonymkode: a9204...7ab Fortell da
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #14 Skrevet 1. mars 2021 Peonjenta skrev (4 minutter siden): Fortell da Ikke så mye å fortelle. Prøvde å ta mitt eget liv. Fra jeg mistet bevisstheten til denne personen fikk blåst liv i meg igjen. Det er den mest behagelige tiden jeg har opplevd. Ikke lett å forklare. Bare en total lykke og varme. En utrolig følelse i kroppen. Både psykisk og fysisk. Som sagt veldig vanskelig å forklare. Det var bare en utrolig opplevelse. Og jeg er ennå utrolig forbannet på denne personen som absolutt skulle få liv i meg igjen. 😡😡 Anonymkode: a9204...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 17.55): Det har jeg også. Har med.status... " Gjenoppliving med positivt resultat"... etter en hjertestans. For meg var alt helt svart, så jeg er akkurat like mye (om ikke mer) agnostiker som jeg var før. Anonymkode: c91d9...f0b Samme her. Var i ei alvorlig bilulykke. Alt var bare svart, mistet bevisstheten, våknet et par ganger og husker små glimt av ulykken. Det er alt. Anonymkode: 0aa71...df7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #16 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 1.18): Jeg har vært langt inn i døden. Derfor gruer jeg meg ikke til å dø når det engang skjer. Det var helt utrolig magisk behagelig. Var i mange år forbanna på det mennesket som klarte å få liv i meg igjen. Anonymkode: a9204...7ab Hva opplevde du når du var død ? Anonymkode: 83512...2f2
GrønnNellik68 Skrevet 23. oktober 2022 #17 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg holdt på å blø ihjel etter fjerning av bryst for veldig lenge siden i 1999 tror jeg det var. Begynte å blø innvendig og ble ikke oppdaget før det gikk rundt for meg og alt gikk i svart. Jeg var heldigvis på sykehuset da det skjedde. Men husker det som det var i går. Hadde ingen spesielle opplevelser annet enn at det var kølsvart. Enda jeg er en av de som hadde håpet det var noe etter døden og har jo sett masse slike dokumentarer om hva folk opplever. Men ja jeg vet ikka hva som skjedde men har hørt mange ganger fra faren min at du hadde jaggu flax den gangen du var omtrent død Men mulig jeg ikke var så nært. Jeg er ikke redd for å dø etter den, men mer hvordan man skal dø.
GrønnNellik68 Skrevet 23. oktober 2022 #18 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 1.34): Ble mobbet mye i barne- og ungdomsåra, og så fant noen ut at de skulle holde meg under vann på en badeplass. Da jeg ble livløs fikk de panikk og løp sin vei. Tilfeldig forbipasserende observerte dette men var for langt unna til å hindre det. Lå livløs i vannet da vedkommende kom til, og startet HLR og ringte ambulanse. Dette er snart 20 år siden, jeg har fremdeles mareritt om at jeg drukner. Anonymkode: 0409b...334 Og det slapp unna dette der? Det er jo helt utrolig hvor fæle folk kan være mot andre. Jeg blir noen ganger målløs. Hvor ble det av det nullvisjons målet til regjeringa om mobbing i Norge det har ikke akkurat blitt noe bedre når jeg hører om foreldre her jeg bor sier det er mobbing i stor skala over alt. Har de sluttet å jobbe med det prosjektet? Og pang der sporet jeg av tråden. Beklager. Blir bare rystet av slike fortellinger. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #19 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg og mamma ble påkjørt av en rusmisbruker i 70-80km/t (sittende i en bil) når jeg gikk i 1.klasse. Er et under at vi overlevde. Jeg ble nesten ikke sjekket på sykehuset, mens mamma fikk full sjekk, hu er ufør i dag, og jeg har mange plager med kroppen. Anonymkode: 4abbb...dad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå