AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jeg hadde en venninne gjennom 6 år, hvor vennskapet tok slutt for et års tid siden fordi hun ikke stilte opp for meg når jeg trengte det som mest. Jeg fikk da et ganske hardt møte med realiteten etter å ha stilt opp og støttet henne gjennom mange tunge stunder. Hun var sammen med en fyr i nærmere 4 år. De hadde det turbulent. Nå har jeg blitt kjent med denne mannen gjennom felles venner og aktiviteter. Han har nå spurt meg med på middags-date, og jeg har sinnsykt lyst! Han er en utrolig hyggelig og omtenksom type. Jeg er usikker på om Jeg burde ligge lavt lavt, eller om dette er noe som er akseptert på noe vis... Hvordan gå frem her? Her er felles venner også en faktor. Anonymkode: 8bf8f...62e 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Du prøver altså å få oss til å tro at HUN var problemet slik at vi sier «Ja, gå på date!». Anonymkode: 1d6a0...ef4 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Hvis dere ikke er venner, du ikke har tenkt å bli venner med henne igjen og tenker at hun er grunnen til at det var turbulent, hvorfor ikke? Men du får ikke gull i trofasthet akkurat. Anonymkode: 0ed8c...5f1 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Tror jeg ville spurt noen felles venninner hva de tenker. Anonymkode: f1839...9b2 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Uff, vanskelig situasjon dette. Tenkte å bare se det litt an etter daten, at hvis det er god kjemi og vi vil fortsette å treffes, så lufter jeg det til felles venninne... Det er en liten stund siden det ble slutt mellom dem... Anonymkode: 8bf8f...62e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Nope, ikke innafor Anonymkode: 3ed34...e84 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Si meg, tror du virkelig innerst inne at hun venninna di var grunnen til at forholdet med eksen var turbulent? Dette minner meg alt for mye om ei jeg kjenner som gikk igjennom et tungt brudd og fant ut at hennes venninne sikla på typen hennes. Og han la ingen hindre for det for å si det slik. Frremsto som gullfuglen for alle som egentlig ikke kjente han, la an på damer selv når hun var tilstede, men damene trodde at han var kun en venn og ikke sammen med henne, da han gikk rundt og sa det selv. At hun var altfor ustabil til at han kunne være sammen med henne. Når sannheten var at han var en manipulerende psykopat. Kan det ikke tenkes at han skrur på sjarmen fordi han ser at du er svak for han? Hvor godt kjenner du denne mannen egentlig? Alt i alt burde du holdt deg unna han nettopp fordi da han var sammen med din venninne så var det turbulent. Det burde si deg noe. Anonymkode: 4d320...c1f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Er du " min " gamle " venninne" , som han hadde et godt øye til ?? Som jeg måtte sette på plass ,pga upassende oppførsel fra dere begge. Så kleint pga felles kjente 😳 Behold han gjerne - dere kler hverandre. PS : ikke ta alt han SIER for god fisk 😆 Anonymkode: 619f9...4f7
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Vel, dere er ikke lengre venner og du har vel kanskje ikke lyst til å bli det igjen heller? Go for it, men du blir da stemplet som sviker i hennes øyner.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Kenelz skrev (7 minutter siden): Vel, dere er ikke lengre venner og du har vel kanskje ikke lyst til å bli det igjen heller? Go for it, men du blir da stemplet som sviker i hennes øyner. Hun er det 2.svake leddet i vennerekka han skal tømme seg 😳 i ! Når de har sex sammen, kommer hun konstant til å se for seg venninna og ham i forskjellige stillinger og prøve veldig hardt for å overgå henne ! TS, hvis ikke navnet ditt begynner på T og hans på H , så ønsker deg alt godt ! Start med å finne integritet og høyere standard, for din egen del. Dette er IKKE bra for deg. Anonymkode: 619f9...4f7
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Hun er det 2.svake leddet i vennerekka han skal tømme seg 😳 i ! Når de har sex sammen, kommer hun konstant til å se for seg venninna og ham i forskjellige stillinger og prøve veldig hardt for å overgå henne ! TS, hvis ikke navnet ditt begynner på T og hans på H , så ønsker deg alt godt ! Start med å finne integritet og høyere standard, for din egen del. Dette er IKKE bra for deg. Anonymkode: 619f9...4f7 Ikke nødvendigvis, men det kommer vel an på personen? Hvem vet? Mannen kan kanskje vær den riktige for henne og man trenger ikke å ende opp med sex på den første daten. Ta det rolig og bli godt kjent med denne mannen før man går til fysiske handlinger. Du virker veldig brydd og går sikkert gjennom dette her med din x-venninne, men din erfaring trenger ikke å vær hennes opplevelse. Det funket ikke for dere og så lenge eksen ikke sliter farlig psykisk (er en narsissist for eks. Merk: En ekte narsissist) eller har andre skumle utfordringer så er det bare å ønske dem lykke.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 Kenelz skrev (24 minutter siden): Ikke nødvendigvis, men det kommer vel an på personen? Hvem vet? Mannen kan kanskje vær den riktige for henne og man trenger ikke å ende opp med sex på den første daten. Ta det rolig og bli godt kjent med denne mannen før man går til fysiske handlinger. Du virker veldig brydd og går sikkert gjennom dette her med din x-venninne, men din erfaring trenger ikke å vær hennes opplevelse. Det funket ikke for dere og så lenge eksen ikke sliter farlig psykisk (er en narsissist for eks. Merk: En ekte narsissist) eller har andre skumle utfordringer så er det bare å ønske dem lykke. Enig . Lykke til ! Anonymkode: 619f9...4f7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #13 Skrevet 24. februar 2021 Her var de sammen i ca ett år, ustabilt, lite følelser, sex osv. Vi har derimot vært sammen nå på 10.året, har det veldig stabilt, stiftet familie osv. Så ofte er det bare at man ikke passer sammen, og at andre kan få det bedre sammen. Uavhengig av å samle på "dritten" etter venninna, eller andre nedlatende ord og setninger etter bitre mennesker. Anonymkode: 94838...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå