AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Hei Jeg er gravid i uke 38 og i dag føles det ut som huden på magen sprekker på midten. Det brenner litt liksom. Mest sannsynlig sprekker den ikke, men jeg lurer litt på om flere opplever dette og evt hva som hjelper? Har tatt på løs t skjorte, men den irriterer, så tok på singlet innerst, og det hjalp litt. Anonymkode: 6edd7...2d2
bebisss Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Huff ja, veldig ubehagelig. Huden strekkes og det er gjerne strekkmerker som begynner å ta plass. Har den følelsen jeg også og fikk det mye sist gang rundt navlen, og der fikk jeg mye strekkmerker. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 bebisss skrev (5 minutter siden): Huff ja, veldig ubehagelig. Huden strekkes og det er gjerne strekkmerker som begynner å ta plass. Har den følelsen jeg også og fikk det mye sist gang rundt navlen, og der fikk jeg mye strekkmerker. Meh. Håper jeg jeg slipper for mye strekkmerker:/ har også fått ltit strekkmerker rundt navlen. Fikk ingenting i første svangerskap.. Men de blir kanskje mindre når magen blir flat igjen ☺️ spennende🙃 Anonymkode: 6edd7...2d2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Den følelsen der kom i korte perioder på 1-4 dager de siste mnd i min graviditet. Jeg smurte masse med olje, og masserte huden. Det var fortsatt vondt, men jeg fikk bare ett lite strekkmerke mellom navel og navelpiercing-hull. Anonymkode: 6ea70...fff
Moonies Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Mener jeg så trillingmammaen som var med i serien på NRK legge kalde håndkler på magen, kanskje det kan hjelpe?
Oktava Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Jeg har følt det sånn siden uke 18 jeg😒 Brenner i huden rundt magen og klør omhverandre. Rundt navlen ser det ut som at jeg har et stort blåmerke og er ganske flat, mens resten av magen er skikkelig rund. Er nå I uke 32 og skjønner ikke hvordan jeg kan bli større🤷♀️
Kassiopeia8 Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Hadde det slik en periode tidligere i svangerskapet. Vondt og ubehagelig. Jeg smurte masse med krem for å lindre litt. Det gikk over etter noen dager. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Smører med bio oil, har hjulpet litt enn så lenge ! Ruger på tvillinger Anonymkode: 0264c...08c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå