Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ut i fra deres erfaringer, går det an å elske et menneske man har snakket med under ti ganger fordelt på et år?

Vet at det ikke finnes noen formel, bare lurer på om det går an å elske et menneske man kjenner litt, men ikke tvers igjennom.

Noen som har opplevd det?

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ut i fra deres erfaringer, går det an å elske et menneske man har snakket med under ti ganger fordelt på et år?

Vet at det ikke finnes noen formel, bare lurer på om det går an å elske et menneske man kjenner litt, men ikke tvers igjennom.

Noen som har opplevd det?

Noen synspunkter?

Det er nok ikke det vanligste men det kan sikkert skje.

Skrevet

Jeg tror ikke det kunne ha skjedd meg, men det vil ikke si at det ikke kan skje deg.

Er ikke så viktig hva du kaller følelsene for den personen ennå - forelskelse, å elske osv - så lenge du er klar over at det er følelser der. Om litt tid vil du kanskje finne ut om det virkelig er elske du gjør eller om det var forelskelse. Forelskelse kan være veldig sterkt det også, og man kan fort bli "lurt" til å tro man elsker når man egentlig ikke har kommet så langt ennå.

Jeg vil også tro at det å elske innebærer å være veldig glad i et menneske selv om man kjenner dem tvers igjennom, inkludert de uvanene og negative sidene den personen har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...