Gå til innhold

Nedsatt samk /lukt, sink tabeletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! For ca tre uker siden ble jeg påvist covid -19 , og mistet dermed smakssans og luktesans! Jeg har hørt at sink tabletter hjelper skikkelig dersom du har nedsatt smak/og lukt, har noen erfaring med disse tablettene? Og merker dere at dere begynte å få lukte/smake sansen tilbake etter å tatt disse tablettene? 😁

håper virkelig noen kan svare på dette spm! Hadde vært til STOOOOR HJELP! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet smak og luktesans i flere mnd etter bihulebetennelse for noen år siden, kom sakte men sikkert tilbake av seg selv. Tror ikke det er noe som hjelper, men zink er jo harmløst å prøve 

Skrevet
Peonjenta skrev (11 minutter siden):

Jeg mistet smak og luktesans i flere mnd etter bihulebetennelse for noen år siden, kom sakte men sikkert tilbake av seg selv. Tror ikke det er noe som hjelper, men zink er jo harmløst å prøve 

Tusen takk for svaret! 😊 ja, det kommer tilbake av seg selv, har fått tilbake luktesansen😃, men har fremdeles litt nedsatt smak, tenkte kanskje dt er lurt å prøve ut disse tablettene! 

• 3 uker senere...
Skrevet
Peonjenta skrev (På 23.2.2021 den 21.02):

Når fikk du smake og luktesans tilbake? Jeg har redusert smakssans pga covid ettersom luktesansen er ikke på helt plass enda, men noen ganger så kan jeg faktisk få litt smak av det jeg spiser, men andre dager så kan det være borte. Har du opplevd noe slikt? ☺️

Skrevet
Anyn skrev (11 timer siden):

Når fikk du smake og luktesans tilbake? Jeg har redusert smakssans pga covid ettersom luktesansen er ikke på helt plass enda, men noen ganger så kan jeg faktisk få litt smak av det jeg spiser, men andre dager så kan det være borte. Har du opplevd noe slikt? ☺️

Det ene året mistet jeg smak og luktesans i flere mnd, noen ganger bare i noen uker.  Du må være tålmodig

Skrevet
Peonjenta skrev (4 timer siden):

Det ene året mistet jeg smak og luktesans i flere mnd, noen ganger bare i noen uker.  Du må være tålmodig

Takk for svaret! 🙂

• Opprett ny...