Gå til innhold

Fødsel som ikke startet med vannavgang med nr 1. Hva med nr2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første fødsel startet med bare rier her, og vannet ble tatt flere timer senere. Merker at jeg ikke bekymrer meg for at vannet skal gå på et upraktisk sted denne gangen. Men det kan sikkert skje 😄

Hvordan var det hos dere, dere som ikke startet med vannavgang første gang? 

Anonymkode: 60135...061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 av 4.

Anonymkode: 80ed7...c6a

• Liker 1
Skrevet

Med første ble vannet tatt mot slutten av fødselen, med andremann gikk det da jeg stod opp kl. 08. Baby kom 16.35. 

Anonymkode: 54c6e...51a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Med første ble vannet tatt mot slutten av fødselen, med andremann gikk det da jeg stod opp kl. 08. Baby kom 16.35. 

Anonymkode: 54c6e...51a

Hjelpes, kanskje jeg burde ha tisselaken på sengen likevel 😆

Skrevet

På første ble vannet tatt flere timer etter riene startet.  Med andre gikk vannet før riene startet   ,og han ble født 1 og en halv time senere 🙈

• Liker 1
Skrevet
Prelunia skrev (2 minutter siden):

På første ble vannet tatt flere timer etter riene startet.  Med andre gikk vannet før riene startet   ,og han ble født 1 og en halv time senere 🙈

Høres kjapt og ålreit ut det da 😂 I hvilken situasjon gikk vannet, og når på døgnet? :) ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres kjapt og ålreit ut det da 😂 I hvilken situasjon gikk vannet, og når på døgnet? :) ts

Litt for fort, ble mye stress 🙈 Gikk 10 min etter at jeg hadde lagt meg , altså på kvelden. Hadde ikke noe beskyttelse  på senga , siden jeg tenkte som deg at vannet ikke kom til å gå. 

Endret av Prelunia
Skrevet
Prelunia skrev (3 minutter siden):

Litt for fort, ble mye stress 🙈 Gikk 10 min etter at jeg hadde lagt meg , altså på kvelden. Hadde ikke noe beskyttelse  på senga , siden jeg tenkte som deg at vannet ikke kom til å gå. 

Såpass 😳 Burde kanskje helgardere jeg da 😄

Skrevet

Med første måtte de ta vannet på slutten av fødselen.

Med nr 2 begynte jeg å lekke fostervann, ogble satt igang da fødselen ikke startet av seg selv innen et døgn etter lekkingen begynte. 

Anonymkode: e2fff...528

• Liker 1
Skrevet

Vannet gikk på 8 cm med første, med minste gikk det ett minutt eller noe før hun var ute. 

Anonymkode: 77a02...fc1

• Liker 1
Skrevet

Med første mann gikk aldri vannet, han ble faktisk født i fostersekken. Den sprakk akkurat idet jordmor skulle til å løfte opp for å vise oss 🙈

Med nr 2 startet riene kl 10, vannet gikk av seg selv kl 13:15 og 13:45 var ungen født. Veldig glad vannet gikk på sykehuset og ikke hjemme i senga, for jeg var overrasket over mengdene siden jeg ikke opplevde det første gang 🙊

Anonymkode: 5850a...547

• Liker 1
Skrevet

Med førstemann gikk ikke vannet før under pressingen. Med andremann startet fødselen med et splæsj mens jeg hengte opp klær, og babyen var ute ca 1.5 timer etterpå :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...