Gå til innhold

Solpudder,foundation,maskara og krem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker vanligvis ikke så mye sminke og kjøper da derfor ikke så veldig ofte nytt heller-men når jeg da kjøper vil jeg gjerne ha noe bra noe-og kjøper da ofte litt dyrere merker. Nå skal jeg neste helg innom tax-free butikker og tenkte å kjøpe nytt av maskara, solpudder, ansiktskrem+øyekrem og kanskje en foundation.

Håper noen kan komme med noen tips til meg...De har vel de fleste parfymeri-merker er vel der?!

Maskaraen må gi fyldige,tette og lange vipper. Helst at det finnes en vannfast,men det er ikke must.

Solpudderet må gi et naturlig resultat og være enkel å legge. har en nå fra Clarins som er utrolig dårlig! Ikke verdt pengene...

Foundation bruker jeg for det meste bare hvis jeg skal stelle meg litt ekstra,så jeg vil ha en som gir glød og middels dekkende-gjerne også gi en del fukt siden huden min fort blir tørr.

Ansiktskremen må helst ha litt solfaktor og gi mye fukt,men helst ikke så mye fett. Jeg får lett kviser av fete kremer,men overhuden min er tørr. Den må trekke fort inn i huden.

Øyekremen må gi litt fukt og gjerne en som kan hjelpe litt mot poser under øynene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale deg:

Solpudder: Av alle jeg har prøvd, er Guerlain Terracotta det aller beste. Finnes i seks ? ulike farger; selv har jeg nummer 2

Øyenkrem: Det kommer an på hvor gammel du er, men jeg fikk prøve på Shiseido Bio-Performance, og den er helt nyyydelig. Hvis du er under 25, er den kanskje litt mye. I så fall er Lancome Hydra Zen Yeux nydelig. :)

Skrevet

Er akkurat 25 faktisk...

Jeg skal skrive ned forslagene dine,så skal jeg ta en titt på det!

takker for tips!

:)

Skrevet

Og Hypnose vannfast mascara fra Lancome er helt knall! :)

Skrevet

Guerlain Terracotta har jeg også, anbefales. Jeg bruker Decleor øyenkrem og er meget fornøyd. Jeg liker clinique total turnaround ansiktskrem. Estee Lauder foundation anbefales, øyenskygge i dette merket er også veldig bra. Mascare er det mye bra av, men styr unna Lancome.

Skrevet
Mascare er det mye bra av, men styr unna Lancome.

Bortsett fra de vannfaste derfra; de er kjempebra (jeg har lenge hatet mascaraene fra Lancome, helt til jeg oppdaget Flex WP).

Skrevet
Bortsett fra de vannfaste derfra; de er kjempebra (jeg har lenge hatet mascaraene fra Lancome, helt til jeg oppdaget Flex WP).

Takk for tipset, men jeg tør aldri bruke pengene mine mer på lancome. ;)

Gjest siri piri ikke innl.
Skrevet

Lillesøster: Jeg har ikke prøvd så mye fra Lancome, men hva var det du ikke var fornøyd med? (Har nemlig hørt at det er flere som er misfornøyd med Lancome produktene -- så er nysgjerrig)

Selv var jeg veldig fornøyd med hypnose (og flextencils) maskaraen deres. Tørket kanskje bittlelitt fort ut, men de går i søpla før den tid uansett. Liker også kremøyenskyggene, de små tubene.

Trådstarter: sorry for avsporing :)

Jeg vil også anbefale Guerlain solpudder, uten at jeg har prøvd så mye annet. Det er i alle fall nydelig, og ser veldig naturlig ut på, og er uten så mye glitterpartikler. (Mener jeg har hørt Versace sitt er bra og forøvrig).

Testet YSL Faux Cils mascara? Den er en slager hos mange. Ellers liker jeg også hypnose som sagt.

Skrevet

jeg har nylig kjøpt hypnose fra lancome... ble veldig fornøyd de første dagene, men ikke veldig imponert nå lengre...

eneste positive er at den sitter godt og er enkel å fjerne, er ikke den vannfaste.

men den gir ikke fyldige vipper akkurat, ikke lengre heller... vanskelig å få jevnt på, tørker fort og vippene blir stive.

vært misfornøyd med magicils også fra lancome, blir ikke flere mascarar på meg derfra akkurat...

HR har bra mascara!

ellers har lansome bra øyenskygge samt estee lauder.

Skrevet

Tuuusen takk for maaange fine tips! Jeg skal prøve å skjekke ut alt,så får jeg se hva jeg ender opp med...

Dette blir en dyr tur :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...