Gå til innhold

Hvor mye er det meningen at man skal tåle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mye man skal tåle før man finner ut at man ikke kan fortsette i et forhold.

Er sammen med en gutt. Er veldig glad i ham, og han har mange unike kvaliteter som gjør ham spesiell.

Medaljens bakside er at vi er veldig forskjellige og krangler mye.

Jeg har egntlig ikke lyst til å fortsette foroldet.

Men så spør jeg meg selv om jeg forlanger for mye. Hvor mye må man kunne tåle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvor mye man skal tåle før man finner ut at man ikke kan fortsette i et forhold.

Er sammen med en gutt. Er veldig glad i ham, og han har mange unike kvaliteter som gjør ham spesiell.

Medaljens bakside er at vi er veldig forskjellige og krangler mye.

Jeg har egntlig ikke lyst til å fortsette foroldet.

Men så spør jeg meg selv om jeg forlanger for mye. Hvor mye må man kunne tåle?

Om dere er veldig forskjellige i "store" ting kan jo det bli en utfordring på langvarig sikt...

Du sier du egentlig ikke vil fortsette forholdet-da er det vel mest sannsynlig det du heller ikke bør gjøre om du føler "dette går bare ikke liksom".

Du kan jo at det opp med han så kan jo begge gjøre alt for at det skl fungere-om dere er villige til det og kanskje det ikke finker etter ddt heller? Mulig det er verdt å prøve?

Uansett-lykke til ;)

Skrevet

Ikke gjør det så vanskelig. Det er ikke noe hokkus pokkus med forhold. Det pleier å bli slutt når det ikke går så bra og det pleier å vare evig når det gjør det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har du ikke lyst til å fortsette så har du ikke lyst til å fortsette.

Skrevet

Så enkelt er det faktisk. Det handler ikke hva du skal tåle eller ikke, har du ikke lyst til å være sammen med fyren, så gjør du det slutt.

Skrevet

Må si meg enig.

Har du ikke lyst til å fortsette, så bør du ikke det heller, for din egen skyld og hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...