Gå til innhold

Hva er det kvinner tilbyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annet enn det åpenbare. 

Kvinner er veldig selektive ovenfor menn, antar det er fordi dere er ute etter noe fra dem. 

Det er menn som har noe å tilby. 

Anonymkode: 7b2a2...c1a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Annet enn det åpenbare. 

Kvinner er veldig selektive ovenfor menn, antar det er fordi dere er ute etter noe fra dem. 

Hva kan en mann tilby meg, som jeg ikke allerede har i en pen, passe størrelse som vibrerer? 

Han kan tilby å være min beste venn, en som tar vare på meg og får meg til å le. En som jeg gjør ting sammen med, skravler med, deler livet med. Jeg tilbyr det samme tilbake (pluss det åpenbare).

Anonymkode: af4ee...810

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva kan en mann tilby meg, som jeg ikke allerede har i en pen, passe størrelse som vibrerer? 

Han kan tilby å være min beste venn, en som tar vare på meg og får meg til å le. En som jeg gjør ting sammen med, skravler med, deler livet med. Jeg tilbyr det samme tilbake (pluss det åpenbare).

Anonymkode: af4ee...810

Kvinner liker menn med penger og makt. 

Menn har mye lavere krav til kvinner enn omvendt. 

Så det må jo bety at menn tilbyr mer enn kvinnen. 

• Liker 1
Skrevet

Vi tilbyr saft og pepperkaker hvis du oppfører deg pent🧃🍪(fant bare juice og kjeks men😂)

• Liker 9
Skrevet

Veldig mange menn tåler ikke at partneren har høyere utdannelse og lønn enn dem selv. I tillegg til at "gutta" mobber dem for å være underlegen dama si.

Anonymkode: 9f4d8...dfa

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan gir det mening? kvinner er mer selektive fordi menn er så desperate. 

Anonymkode: 74ca5...309

• Liker 4
Skrevet

Veldig mange menn tåler ikke at partneren har høyere utdannelse og lønn enn dem selv. I tillegg til at "gutta" mobber dem for å være underlegen dama si.

Menn tåler heller ikke jenter som har litt ekstra på kroppen eller er høyere enn dem

Anonymkode: ee82b...970

• Liker 3
Skrevet

Ifølge visse tråder her inne tilbyr vi selve meningen med livet :jepp:

• Liker 21
Skrevet
Krakilsk skrev (2 minutter siden):

Fantastisk❤️🙌🥳😂

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn tåler heller ikke jenter som har litt ekstra på kroppen eller er høyere enn dem

Anonymkode: ee82b...970

Veldi bra sagt kun ikke få sagt det bedre selv. 

Anonymkode: 7bd70...062

Skrevet
Krakilsk skrev (1 minutt siden):

Dere er flinke til å snakke deres egen verdien opp. 

Og menn er vel mer disponert til å senke verdien sin. Mye er vel takket være feminisme som har trykket menn ned og løftet opp vaginaen som ideal. 

Skrevet

Hva tilbyr gjennomsnittet av alle kvinner gjennomsnittet av alle menn? - spør frustrerte anonym

Hva tilbyr gjennomsnittet av alle menn gjennomsnittet av alle kvinner? -spør frustrerte anonym

Kjør gjennomsnittlig polarisert debatt!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er nok damer som ikke liker dårligere utdannede menn enn det skal være omvendt. 

Skrevet

Kvinner har alt. I 2021 trenger vi ikke lenger menn som bare skal rakke ned på oss og behandle oss som dritt.

Anonymkode: fe294...69d

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Annet enn det åpenbare. 

Etter womaniseren kom på markedet så har ikke menn noe å tilby som vi kvinner ikke kan ordne selv. Så nei, menn trengs ikke, men man kan ha lyst til å ha en. Akkurat som man har lyst til å ha en hund eller en katt. 

Anonymkode: 8f7f9...a4b

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner er forskjellige, menn er forskjellige. Noen kvinner liker penger og makt. Noen menn liker penger og makt. Du må slutte å tenke på menn og kvinner som motpoler. Selv om vi er forskjellige er det ikke en kamp eller en konkurranse. Hvis du ikke ville ha en kvinne ville du ikke begynt å tenke i disse baner som om kvinner har større krav til menn. Menn har store krav til kvinner også, men det stemmer at menn og kvinner vektlegger forskjellige ting. Fordi vi er forskjellige. Det er en styrke. Les evolusjonsteori. Du må huske på at vi er en art og sammen lager vi nye generasjoner. Den ene av oss kan føde og mens kvinnen går gravid trenger hun beskyttelse og et lite barn trenger beskyttelse. Derfor er menn som kan gi denne sikkerheten populære. Det ligger ikke noe mer i det enn det. Men kom ikke og si at menn ikke er selektive på kvinner. Det er mye bedre å tenke på de kvinnene du beundrer og plukke de egenskapene du liker hos dem og se etter en kvinne for deg og at dere aksepterer hverandre og bygger hverandre. Begge kjønn har mye å tilby den andre. Kjønnene er best sammen i sunne forhold.

Anonymkode: dbb46...7c7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan gir det mening? kvinner er mer selektive fordi menn er så desperate. 

Anonymkode: 74ca5...309

Desperate eller bare at de ikke bryr seg om en kvinne er rik og mektig. De vil bare være med noen de liker. 

Mens mange kvinner selekterer etter rikdom og makt hos menn. 

Skrevet

Dere er flinke til å snakke deres egen verdien opp. 

Og menn er vel mer disponert til å senke verdien sin. Mye er vel takket være feminisme som har trykket menn ned og løftet opp vaginaen som ideal. 

Siden du ikke synes at kvinner har noe å tilby, så er vel ikke dette problem? 

Anonymkode: 418dc...892

• Liker 10
Skrevet

Kvinner er forskjellige, menn er forskjellige. Noen kvinner liker penger og makt. Noen menn liker penger og makt. Du må slutte å tenke på menn og kvinner som motpoler. Selv om vi er forskjellige er det ikke en kamp eller en konkurranse. Hvis du ikke ville ha en kvinne ville du ikke begynt å tenke i disse baner som om kvinner har større krav til menn. Menn har store krav til kvinner også, men det stemmer at menn og kvinner vektlegger forskjellige ting. Fordi vi er forskjellige. Det er en styrke. Les evolusjonsteori. Du må huske på at vi er en art og sammen lager vi nye generasjoner. Den ene av oss kan føde og mens kvinnen går gravid trenger hun beskyttelse og et lite barn trenger beskyttelse. Derfor er menn som kan gi denne sikkerheten populære. Det ligger ikke noe mer i det enn det. Men kom ikke og si at menn ikke er selektive på kvinner. Det er mye bedre å tenke på de kvinnene du beundrer og plukke de egenskapene du liker hos dem og se etter en kvinne for deg og at dere aksepterer hverandre og bygger hverandre. Begge kjønn har mye å tilby den andre. Kjønnene er best sammen i sunne forhold.

Anonymkode: dbb46...7c7

Har ikke feminisme visket bort de positive tingene ved hvert kjønn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at jeg liker mannen min. Han har verken penger eller makt 🤷‍♀️

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...