AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Nærmer seg tid til å møte kjæresten min sine barn, på 8 og 15😁 gleder meg, men gruer meg masse samtidig. Hva skal jeg gjøre, si, generelt oppføre meg? Vet at jeg skal være meg selv osv, men har veldig lite erfaring med barn. Er redd de gjennomskuer det😳 Noen tips??☺️☺️ Anonymkode: 8ca69...ec9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Åh, det første møtet🙈 Husker det var sinnsykt skummelt. Og jeg har aldri vært noe flink å snakke, så ble ikke så mye mer enn hei😅 Eldste på 11 brydde seg egentlig ikke så mye. Dataen var mye mer spennende. Tror det holdt i massevis med hei for henne. Yngste var bare 6 år. Jeg bor med de enda nå 6 år senere, og det går veldig fint selv med en klein start. Jeg tenker at du bør ikke stresse så mye med første møtet. Du har massevis av tid til å «rette opp igjen» om du føler du trår feil, eller viser feil side av deg selv. En viktig ting er å ikke klenge på kjæresten din. Ikke kysse og klemme hele tiden. Det er lov med litt tenker jeg, men ikke så sitte tett hele tiden. La barna være med kjæresten din som de pleier, og du bare sniker deg sakte inntil ettersom ukene/månedene/årene går. I starten hos meg kunne jeg nesten ikke kysse på kjæresten, da kom bare yngste bort og presset seg veldig på. Følte vel at jeg stjal pappen litt. Lykke til!!!!😄😄 PS: husk at det ikke er dine barn, så om du skjemmer de litt bort med en is eller noe annet som ikke passer seg helt, så er det ikke ditt problem🤫 Anonymkode: ed98a...225 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå