Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har termin i disse dager og er godt i gang med å bygge rede og planlegge så mye jeg kan før baby kommer. Jeg har alle planer om å amme, men har lyst til å kjøpe inn MME og et par flasker å ha det i backup. Hva kjøper jeg? Er det en hel jungel der ute av produkter? Får jeg kjøpt det på matbutikk? Er det noe annet jeg trenger?

Tusen takk for svar på mine sannsynligvis dumme spørsmål, men jeg er da altså førstegangsfødende :) 

Anonymkode: 4beff...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt mme og flasker på matbutikk. Hipp eller nan fungerer helt fint. Du trenger ikke annet enn en oppvask/flaskebørste, zalo og en gryte til å koke flaskene i.

Anonymkode: 10d0b...7c2

• Liker 2
Skrevet

Før fødselen kjøpte jeg et par sånne ferdigblanda mme, og babyboksen fra apoteket inneholdt en flaske. 

Jeg tenkte det holdt i krisetilfelle kveld/søndag, så jeg fikk dratt på matbutikken og handlet mer neste dag om det skulle trenges. 

Anonymkode: 2d52d...a9a

• Liker 2
Skrevet

Av flasker vil jeg anbefale medela calma. De kan brukes selv om du ammer, F.eks om du vil pumpe ut om du skal være borte noen timer etterhvert. Holder med en til å starte med tenker jeg. Ferdigblandet mme synes jeg er enklest. 

Anonymkode: 23382...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...