Gå til innhold

Hvis du ved tilfeldighet oppdaget at mannen var arvingen til et kongedømme i Europa. Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde ikke sagt et ord til deg.

F eks

Liechtenstein

Andorra

San Marino

Sverige

Anonymkode: c2a38...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

F eks

Liechtenstein

Andorra

San Marino

Sverige

Arvingen, mener du nr 103 eller 1 i arverekkefølgen? Sverige har jo Victoria som arving...

Om mannen ikke hadde fortalt at han er nr 146 i arverekkefølgen til San Marino, så hadde nok det gått greit.

Anonymkode: 5bd48...7ee

• Liker 15
Skrevet

Lurt på hvilken Disneyfilm jeg hadde havna i og hvor portalen hjem til mitt eget univers var

Anonymkode: 3c69b...c74

• Liker 20
Skrevet

Hadde sikkert sjekka hvor mange prosent innavla han var, i tilfelle vi vil ha barn sammen...

Anonymkode: c4f3f...273

• Liker 6
Skrevet

Løpt som faen!

Å være rik er kult, men å tilhøre posisjon må være utrolig slitsomt, selv i Norge.

hvis du er VALGT til noe, har du muligheten til å slutte, men i den typen setting, er du fortapt, 

• Liker 7
Skrevet (endret)

San Marino er en republikk, noe landet har vært siden 301. Så det er faktisk verdens eldste republikk. 

San Marino har alltid vært en republikk, San Marino har aldri vært et kongedømme.

Det er alt jeg har å si i denne tråden.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 9
Skrevet

Lagd middag, antagelig. 

Anonymkode: 374df...198

• Liker 2
Skrevet

Arvingen åssen da? Jeg er også rett linje konglig slekt fra et europeisk land. Er det broren min du snakker om? 😂 

Anonymkode: 48ef5...19f

Skrevet

Javel...

Anonymkode: 608da...993

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
Druid skrev (1 time siden):

Løpt som faen!

Å være rik er kult, men å tilhøre posisjon må være utrolig slitsomt, selv i Norge.

hvis du er VALGT til noe, har du muligheten til å slutte, men i den typen setting, er du fortapt, 

Man har heldigvis mulighet til å abdisere. Det håper (og tror jeg) jeg min mann hadde gjort dersom det skulle vise seg at han var tronarving.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

F eks

Liechtenstein

Andorra

San Marino

Sverige

Spørsmålet er vel hva HAN hadde gjort. Kanskje har hans avgjørelser gjort det sånn at det er null innvirkning på vært liv. 

Om ikke, så liker ikke jeg medias oppmerksomhet, så ellers takk. 

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (31 minutter siden):

San Marino er en republikk, noe landet har vært siden 301. Så det er faktisk verdens eldste republikk. 

San Marino har alltid vært en republikk, San Marino har aldri vært et kongedømme.

Det er alt jeg har å si i denne tråden.

Dette er et hypotetisk spørsmål. Om San Marino var en republikk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er et hypotetisk spørsmål. Om San Marino var en republikk.

Om San Marino var et monarki.

Skrevet

Hadde ledd meg i hjel pga en intern spøk, og så hadde jeg nektet å være en del av offentligheten :P Hvis han ville gjort noe med det og blitt en offentlig person hadde jeg blitt kona som kun ble sett en gang i året. NEI TAKK.

Anonymkode: b1fae...ea9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om San Marino var et monarki.

Fin unnskyldning å bruke når man ikke viste at San Marino er en republikk.

Skrevet

Er det deg Mette-Marit? Spør svigermor, hun har erfaring med dette.

• Liker 2
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (8 minutter siden):

Fin unnskyldning å bruke når man ikke viste at San Marino er en republikk.

Jeg bare skrev ned noen europeiske land. 

Skrevet

Veldig urealistisk, så har problemer med å svare konkret på spørsmålet, men kan si at jeg ikke hadde vært positiv til noe som helst som gjorde at han, jeg og barna ble personer medier hadde interesse av å skrive om. 

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har et liv medier har interesse av, og at når jeg en gang dør er det ingen som vil ha interesse av å grave i livet mitt. 

Jeg anser det å leve som en av alle, ubetydelig for andre enn nære og kjære, samt å slippe å være et navn å huske i historisk perspektiv, som en veldig herlig frihet. 

Jeg hadde hatet tanken på å bli tolket, vurdert og analysert i ettertid av mennesker som ikke virkelig kjenner meg. Uten mulighet til å protestere. Jeg hadde også hatet å se ansiktet mitt i blader, aviser og på nettet. 

Jeg skjønner ikke at folk faktisk ønsker slikt. 

Så mitt svar er at jeg hadde stukket av til et sted der jeg kunne leve som en av alle. Ikke måtte forholde meg til det. 

• Liker 2
Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Jeg elsker mannen min og hadde stått ved hans side uansett hva som hadde krevdes av han. 

Anonymkode: a8130...68b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...