AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Har prøvd å spørre i barnevognstråden men får ikke svar så vil sjekke her og. Vi bor i byen og er begge høye (195 og 173), noen som har disse vognene som kan anbefale disse? Anonymkode: 137bb...99f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Jeg er selv 180 og mannen 190, vi gikk for Britax Smile 3. Synes faktisk den passet oss begge godt, da styret kan justeres. Har dessverre ingen erfaring med de to du nevner. Anonymkode: a2a8b...682
bebisss Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Vi har cybex priam som kan justeres i høyden ( håndtaket) og den passer oss veldig bra. For oss var det viktig at den også var bevegelig slik at det ikke ble stress å ha med vognen blant trange butikkhyller, og enkel å legge sammen og lett å kjøre. Den oppfyller alle våre krav 😊
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 4 hours ago, bebisss said: Vi har cybex priam som kan justeres i høyden ( håndtaket) og den passer oss veldig bra. For oss var det viktig at den også var bevegelig slik at det ikke ble stress å ha med vognen blant trange butikkhyller, og enkel å legge sammen og lett å kjøre. Den oppfyller alle våre krav 😊 Sitter baby hoyt nok? Hvor lenge har dere hatt den? Takk 🙂 Anonymkode: 137bb...99f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er selv 180 og mannen 190, vi gikk for Britax Smile 3. Synes faktisk den passet oss begge godt, da styret kan justeres. Har dessverre ingen erfaring med de to du nevner. Anonymkode: a2a8b...682 Takk for tips Anonymkode: 137bb...99f
bebisss Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sitter baby hoyt nok? Hvor lenge har dere hatt den? Takk 🙂 Anonymkode: 137bb...99f Vi har hatt den i 2 år nå, og skal bruke den til kommende baby🙂 jeg føler baby sitter høyt nok, både liggende i bagdelen og i sportsdelen. Eneste jeg savnet i sportsdelen var flere liggenivåer, men nå har ikke han sovet i sportsdelen, til soving har vi en annen vogn som kun brukes til det. Cybex priam er en ganske dyr vogn og vil ikke bruke den som sovevogn. Anbefaler deg å ta en titt på den hvertfall, de er veldig kjekke🤩
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 23 minutter siden, bebisss said: Vi har hatt den i 2 år nå, og skal bruke den til kommende baby🙂 jeg føler baby sitter høyt nok, både liggende i bagdelen og i sportsdelen. Eneste jeg savnet i sportsdelen var flere liggenivåer, men nå har ikke han sovet i sportsdelen, til soving har vi en annen vogn som kun brukes til det. Cybex priam er en ganske dyr vogn og vil ikke bruke den som sovevogn. Anbefaler deg å ta en titt på den hvertfall, de er veldig kjekke🤩 Takk for tips! Forstegangs og intet anende:) kan jeg sporre hvilken dere brukes som sovevogn? (Og hvorfor ikke bruke priam som sovevogn siden den er dyr?) Anonymkode: 137bb...99f
bebisss Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk for tips! Forstegangs og intet anende:) kan jeg sporre hvilken dere brukes som sovevogn? (Og hvorfor ikke bruke priam som sovevogn siden den er dyr?) Anonymkode: 137bb...99f Vi bruker barnas hus sin vogn Zero2four. Den er rimelig og man kan legge kalesjen helt ned og det følger med et overtrekk til beina hvis det er vind/kaldt. Perfekt sovevogn som kan legges i den stillingen du ønsker, så den brukes i barnehagen og hjemme. Han sovner ikke i annen vogn enn den😅
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 29 minutter siden, bebisss said: Vi bruker barnas hus sin vogn Zero2four. Den er rimelig og man kan legge kalesjen helt ned og det følger med et overtrekk til beina hvis det er vind/kaldt. Perfekt sovevogn som kan legges i den stillingen du ønsker, så den brukes i barnehagen og hjemme. Han sovner ikke i annen vogn enn den😅 Takk igjen, skal sjekkes ut☺️ Anonymkode: 137bb...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå