Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort:

Jeg og eksen var sammen i 1 år. Han slo opp grunnet grunnet flytting og følelsene hans dabbet litt av (kommet frem at jeg var litt mye og maste, noe jeg kan forstå nå). Etter ett litt turbulent breakup og at vi ikke klarte legge hverandre bort, bestemte vi oss for å prøve på nytt og legge alt bak oss. "Lage" en ny relasjon, ikke ha de samme gamle vanene. Dette skjedde nå på nyåret (ble slutt høsten i fjor). 

Nå har vi "holdt på" i snart 3 mnd. Problemet er da egentlig at jeg ikke vil at han skal forvente at jeg er der. Jeg vil at vi skal bli sammen igjen (tror han vet det), så venter litt på at han skal være klar til et forhold igjen. Vi snakker ofte og har en god og romantisk tone, ingenting å si på det.

Vi veksler på å ta kontakt begge to, men som tidligere i forholdet har jeg alltid vært litt mer pratsom. Skal jeg nå plutselig bare "bli borte" på en måte? ikke ta så hyppig kontakt?. Kanskje han da tenker mer på meg og tar mer kontakt?. Vil på en måte at han skal bli litt stresset, å sette mer pris på meg og det vi har. Tror han er bare litt for komfortabel på oss at han tar meg litt for gitt av og til. 

Anonymkode: 13f66...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...