Gå til innhold

Valg av bilstol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny babybilstol til nestemann, da den jeg har ikke gikk bra ut i kollisjonstest. I tillegg skal jeg kjøpe stol nr 2. til eldste. 
er det noe dere har å anbefale her? 

skal passe en Passat, Skoda evt en caravelle. 

har sett på disse to. Men finner ingen kollisjonstest på disse? Evt noen med erfaringer av disse to? 

https://www.jollyroom.no/bilstoler/bilstoler/bakovervendte/axkid-modukid-seat-bilstol-inkl-base-petrol

https://www.jollyroom.no/bilstoler/babybilstoler/babybilstoler/axkid-modukid-infant-babybilstol-petrol

Anonymkode: ca2b2...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken stol har du nå? Anbefaler å prøve babystolen i bilen, den bør ha en helning på ca 45 grader. 

Som bilstol nummer 2 anbefaler jeg virkelig axkid one, den koster en del, men den varer hele bakovervendt-tiden. Hvis ikke må du kjøpe en som beltemontetes, den du har linket til vil være utvokst tidlig og dere må kjøpe enda en bakovervendt stol. 

Britax Max way plus eller Axkid minikid er å anbefale om budsjettet ikke er så høyt 🙂

Anonymkode: 9aaf5...62c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken stol har du nå? Anbefaler å prøve babystolen i bilen, den bør ha en helning på ca 45 grader. 

Som bilstol nummer 2 anbefaler jeg virkelig axkid one, den koster en del, men den varer hele bakovervendt-tiden. Hvis ikke må du kjøpe en som beltemontetes, den du har linket til vil være utvokst tidlig og dere må kjøpe enda en bakovervendt stol. 

Britax Max way plus eller Axkid minikid er å anbefale om budsjettet ikke er så høyt 🙂

Har britax rømer primo. 
Skal sjekke ut disse 😄 takk for tips! 

Anonymkode: ca2b2...42d

Skrevet

Jeg har besafe izi x4, veldig fornøyd.

Anonymkode: 3924a...5f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har besafe izi x4, veldig fornøyd.

Anonymkode: 3924a...5f6

Det tar stor plass, varer ikke ut bakovervendtperioden og er heller ikke plusstestet. Så hadde ikke anbefalt denne stolen 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...