Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å date en som er 25. Hva ser en så ung person i en kvinne på snart 30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er ikke en stor aldersforskjell :) Ville ikke tenkt over den om det var det du mente?

Anonymkode: 3a58c...a5f

• Liker 6
Skrevet

25 og 30 er stor forskjell liksom? 

Anonymkode: 8ed1e...041

• Liker 1
Skrevet

Mange yngre menn som er sammen med eldre kvinner. 30 er da ingen alder.. vet om flere som har yngre menn, alt fra 20-25 som er sammen med kvinner på 30-38. Noen av de har vært sammen i mange år, også holdt sammen ♥️

Anonymkode: 39bb8...861

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

25 er ikke så mye yngre enn 30 😂

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Lisamarie skrev (19 minutter siden):

Har begynt å date en som er 25. Hva ser en så ung person i en kvinne på snart 30?

Haha, er da ikke rare forskjellen!

Selv er jeg over femti og har en mann som er ti år yngre. Har aldri tenkt samme tanken som deg :) 

Skrevet

Var 29 da jeg traff min mann, han 23. Ingen problem, hverken da eller 25 år senere. 

Anonymkode: 8868b...672

Skrevet

Det er jo ikke spesielt stor forskjell.

Ville isåfall heller tenkt omvendt, hva en kvinne på 30 så i en mann på 25? Føles litt uvanlig at en kvinne på 30 går spesielt mye nedover, man foretrekker gjerne "modne" menn på den alderen, med ting på stell.

Men igjen, ingen forskjell å tenke på - en på 25 ser det samme i en på 30 som en på sin egen alder eller som du på 30 ser i en på 25, dere har vel noen felles interesser og verdier og synes hverandre er tiltrekkende og blablabla.

Anonymkode: a2c8e...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...