AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Del Skrevet 23. februar 2021 Hej🍀 når er det best å ha sex i forhold Til positiv egløsningstest? Fikk positiv i går og om mulig Enda sterkere positiv i dag (digital og vanlige). Vi hadde oss i går å nå har mannen reist på kurs🥵 kan det hende vi treffer med gårdagen om eggløsning skjer om 1-2 dager? Anonymkode: ab60d...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. februar 2021 #2 Del Skrevet 23. februar 2021 Du har ca. fem fertile dager. Det er tre dager før EL, selve EL-dagen og dagen etter EL. Spørsmålet blir når du har EL ut fra positiv test. Det varierer fra kvinne til kvinne, men det mest vanlige er dagen etter sist positiv test. (personlig opplevde jeg EL først tre dager etter positiv EL-test for noen sykluser tilbake siden). Så hvis du har positiv test i dag (og negativ i morgen), så kan man anta at du har EL i morgen. Da vil soldatene dere sendte inn i går være innafor det fertile vinduet 👍 Vet ikke når mannen din kommer tilbake? Om mulig ville jeg forsøkt en runde også i morgen og på torsdag om jeg var dere. Bare for sånn ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Del Skrevet 23. februar 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Du har ca. fem fertile dager. Det er tre dager før EL, selve EL-dagen og dagen etter EL. Spørsmålet blir når du har EL ut fra positiv test. Det varierer fra kvinne til kvinne, men det mest vanlige er dagen etter sist positiv test. (personlig opplevde jeg EL først tre dager etter positiv EL-test for noen sykluser tilbake siden). Så hvis du har positiv test i dag (og negativ i morgen), så kan man anta at du har EL i morgen. Da vil soldatene dere sendte inn i går være innafor det fertile vinduet 👍 Vet ikke når mannen din kommer tilbake? Om mulig ville jeg forsøkt en runde også i morgen og på torsdag om jeg var dere. Bare for sånn ekstra. Håper den blir negativ i kveld eller i morgen👏🏻 Han kommer hjem Torsdags kveld😁men er testen positiv i morgen får vi ta en runde på torsdag for å være sikker. takk for svar😊 Anonymkode: ab60d...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå