AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jeg har ikke styrke i lårene til å holde på særlig lenge med opp og ned ridning. Skulle veldig gjerne holdt på mye lenger. Tips til trening som vil gjøre meg mer utholdende? Og hvor lang tid vil det ta før jeg merker resultater? Er 40 år, normal fysikk, men aldri trent noe særlig. Anonymkode: 1ac07...4f3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Kan love deg at om motivasjonen med treningen er "bli bedre til å ri" så vil du ikke holde ut særlig lenge. Øvelse gjør mester, så i utgangspunktet burde du bli bedre til å ri jo mer du gjør det. Vanlig styrketrening, løping, fjellgåing og slike ting vil gjøre deg mer utholdende men fy flate det må være kjedelig å gå fjelltur og trene styrke KUN for å ri lenger.... Anonymkode: 93baf...af1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Gikk mye fjellturer tidligere kun for gledens skyld, så det er ingen dårlig ide. Anonymkode: 1ac07...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Knebøy og markløft er blant øvelsene som bør hjelpe på. Merker selv at det er tyngre å ri nå et års tid etter at jeg falt av den gode treningsrutinen, enn når jeg fortsatt var sprek og trente jevnlig. Gleder meg til sentrene åpner igjen, så jeg kan trene styrke. Ikke for å ri bedre, men for å føle meg mer vel i egen kropp igjen! Anonymkode: 7c2b8...fe3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Hvorfor ikke bruke ridningen i seg selv som en styrkeøkt?😄 Anonymkode: 27d31...6b8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Rir du mest for deg selv eller partner? Når jeg knakk koden for egen nytelse ved ridning, ble jeg supersterk og utholdende på kun kort tid. Trener ikke aktivt på noen måte utenom. Anonymkode: b17d2...32e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Er det ikke bedre å bare vugge da? Må du opp og ned? Anonymkode: fc8a8...dad 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 Sett deg andre veien heller og bruk hoftene. Hoftebevegelser er enda mer sexy. Kanskje den flotteste kvinnebevegelsen av alle. Håper flere melder seg på. Anonymkode: 84c73...851
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Vugge frem og tilbake er for våres felles nytelse sin del, kan holde på i evigheter. Opo og ned er for å få han til å komme, som i og forsei er nytelse for meg også, men ikke direkte fysisk. Anonymkode: 1ac07...4f3
Milky Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 Du må Ikke hoppe opp og ned. Vugg frem og tilbake, evt varier. Jeg pleier bare å vugge og på slutten så hopper jeg fort opp og ned til han kommer
Fioljenta Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 Som flere skriver, så er det mange måter å ri på. Opp og ned når jeg står på huk er utrolig slitsomt, men å rugge frem og tilbake kan jeg gjøre lenge. 💜 Flere cowgirl-stillinger og -ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå