AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #21 Del Skrevet 27. februar 2021 det er forhåpentligvis overstått relativt "kjapt" ved sykehuset. men faste-tiden var temmelig rævva altså! Anonymkode: ccaf5...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #22 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 10.38): Jeg har ringt sykehuset og ble lovet beroligende, i alle fall. Men må stå opp halv fem for å ta middel. En ting jeg glemte å spørre dem om. På brevet står det at etter 13 dagen før kan man ikke innta fast føde. Rundt på nett står det mer spesifiser "kun klare væsker", men det står det ikke i brevet. Hva er da regnet som "ikke fast føde?" Jeg tenker supper (men at de da kan være uklare forsåvidt) og proteindrikke og sånt, men hva med feks yoghurt? Cottage cheese? Anonymkode: 2b20a...070 Bei, du kan ikke spise yogurt eller cottage cheese. Kun vann, brus, saft, avsilt buljong eller grønnsakssuppe (sil godt så det ikke kommer med noen biter). for meg var det helt jævlig vondt, men for andre er det ikke vondt i det hele tatt, så det er veldig individuelt. de fleste steder får man skifte til en bukse som har hull der rumpa skulle vært, slik at du er tildekket ellers. Jeg gruet meg mest til å måtte ligge der helt blottet, men det var faktisk helt uproblematisk. be om at de setter inn kanylen først, så har du den i tilfelle du trenger beroligende underveis. Anonymkode: b2097...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #23 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bei, du kan ikke spise yogurt eller cottage cheese. Kun vann, brus, saft, avsilt buljong eller grønnsakssuppe (sil godt så det ikke kommer med noen biter). for meg var det helt jævlig vondt, men for andre er det ikke vondt i det hele tatt, så det er veldig individuelt. de fleste steder får man skifte til en bukse som har hull der rumpa skulle vært, slik at du er tildekket ellers. Jeg gruet meg mest til å måtte ligge der helt blottet, men det var faktisk helt uproblematisk. be om at de setter inn kanylen først, så har du den i tilfelle du trenger beroligende underveis. Anonymkode: b2097...5ff Nei skulle det stå. Juice kan du også drikke, men uten fruktkjøtt. du begynner med å ligge på siden, og etter et par minutter ber de deg legge deg på ryggen resten av undersøkelsen. Jeg merket ingenting etter undersøkelsen. Så fort kameraet/slangen var ute var jeg helt fin i formen (dog litt ruset)! Anonymkode: b2097...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå