AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jeg er 8 uker på vei, og hjemme med en baby og en 7 åring - og nå som det er vinterferie er det ekstra hardt. Samboer jobber fra morgen til kveld som vanlig. Jeg er så utrolig trøtt, og fungerer såvidt. Babyen sover maks en halvtime et par ganger om dagen, så det er ingen sjangs for hvile. Hva er deres tips for å føle seg mindre trøtte? Eneste jeg vil er å sove hele dagen, og jeg får så dårlig samvittighet overfor barna og😴 Anonymkode: 1d26e...acc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 De mannen din ta seg fri og oppføre seg som en familiefar. Anonymkode: 6a20a...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Jeg forstår deg veldig godt! Er i tredje trimester og alene med 2.5 åring. Er trøtt hele tiden og konstant sliten til tross for at jeg er hjemme mens han er i bhg. Kan du be han ta ferie noen dager så du får hentet deg inn? De første ukene som gravid er veldig slitsomme og man blir veldig fort trøtt og sliten. Hvor gammel er babyen? Siden du sier det fortsatt er en baby så tenker jeg babyen er under 1 år? Anonymkode: ff318...169
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Kaffe... tilbake i jobb med en liten en som våkner om natten;) vet man må begrense inntaket når du er gravid, men ville ihvertfall drukket de koppene man kan (det gjør jeg, ammer ennå). Ellers er det vel ikke så mye å gjøre. Frisk luft, spise sunt og prøve og tenke positivt. Anonymkode: 84217...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå