AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Del Skrevet 23. februar 2021 Jeg fødte mitt første barn for syv måneder siden. De siste dagene har jeg hatt noen rare symptomer, som minner litt om graviditet på nytt. Dette stresser meg litt, ettersom jeg ikke prøver på nytt ennå. Men så begynte jeg å tenke om det heller kunne være tegn på menstruasjon? Eller eggløsning? Det er mulig syklusen min ikke har blitt helt stabil ennå. For to mnd fikk jeg en rar blødning som varte i to dager. Dette var en slags første mens. For en mnd siden fikk jeg mer vanlig mensen, som varte i fire-fem dager og med menssmerter i forkant. Derfor trodde jeg at denne syklusen ble normal. For to uker siden hadde jeg eggløsningsslim og sannsynligvis eggløsning. Jeg hadde samleie samtidig, men brukte kondom. Nå de siste tre dagene har jeg vært kvalm og svimmel innimellom. Jeg har også hatt økt sexlyst, og mye slimete utflod (dette er ikke normalt for meg). Mensen skal komme rundt disse dagene, hvis den følger sin vanlige gang. Særlig er det kvalmen og svimmelheten som bekymrer meg. Men kan dette også være tegn på mensen? Anonymkode: 0afef...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Del Skrevet 23. februar 2021 Glemte å skrive at jeg også de siste dagene har hatt kramper og stikninger i magen de siste dagene. ts Anonymkode: 0afef...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Del Skrevet 23. februar 2021 Det er jo det som er så frustrerende, at tidlig graviditet og mensen rett rundt hjørnet ofte har så like symptomer😅 Du får ta en test for sikkerhets skyld. Anonymkode: 49a56...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Del Skrevet 23. februar 2021 Hvor langt er et tau? Hvordan kan kg vite dette? Enten tar du en test, eller venter til mens kommer. Verre er det faktisk ikke Anonymkode: 57351...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo det som er så frustrerende, at tidlig graviditet og mensen rett rundt hjørnet ofte har så like symptomer😅 Du får ta en test for sikkerhets skyld. Anonymkode: 49a56...402 Ja, jeg får ta en test! Men har ikke liggende noen, så da må jeg en tur på butikken først. Er bare at jeg ikke har hatt kvalme og svimmelhet som mens-tegn før. Bare menssmerter. Men nå når jeg har begynt med nye sykluser etter graviditet kan jo dette ha forandret seg kanskje også. Anonymkode: 0afef...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor langt er et tau? Hvordan kan kg vite dette? Enten tar du en test, eller venter til mens kommer. Verre er det faktisk ikke Anonymkode: 57351...a45 Really...? Hold deg til de trådene der du har noe å bidra med 🥱 Anonymkode: 0afef...232 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Really...? Hold deg til de trådene der du har noe å bidra med 🥱 Anonymkode: 0afef...232 Hvorfor ikke bare ta en test istedenfor å svare vedkommende frekt? Ingen kan faktisk vite om du er gravid. Har du hatt sex så kan du være gravid. Om det er eggløsning, mensen eller graviditet er det ingen som kan si noenting om. Så hvorfor spørre om noe ingen kan svare på, istedenfor å bruke en hundrelapp på å test? Anonymkode: 581d6...ac0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 23. februar 2021 #8 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg får ta en test! Men har ikke liggende noen, så da må jeg en tur på butikken først. Er bare at jeg ikke har hatt kvalme og svimmelhet som mens-tegn før. Bare menssmerter. Men nå når jeg har begynt med nye sykluser etter graviditet kan jo dette ha forandret seg kanskje også. Anonymkode: 0afef...232 Jeg har kvalme, svimmelhet og hodepine før/under mens. Så er ganske vanlige symptomer. Eneste riktige svaret er nok å ta en test. Men har dere brukt kondom hver gang, så er sannsynligheten for graviditet veldig liten. Lykke til 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Del Skrevet 23. februar 2021 Hva med å bare la være å svare frekt selv? 🤷🏻♀️ Jeg ber ikke KGs spåkvinner om svar om jeg er gravid, men på om disse symptomene kan være symptomer på mens eller eggløsning. Jeg er ikke vant med at kvalme eller svimmelhet er symptomer på dette? Nå skal jeg ta en test, men den får jeg ikke kjøpt i dag. Nå sitter jeg usikker og bekymret og spør derfor her, som så mange andre gjør hver dag. Om det plager noen eller er for dumt - scroll videre. Anonymkode: 0afef...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva med å bare la være å svare frekt selv? 🤷🏻♀️ Jeg ber ikke KGs spåkvinner om svar om jeg er gravid, men på om disse symptomene kan være symptomer på mens eller eggløsning. Jeg er ikke vant med at kvalme eller svimmelhet er symptomer på dette? Nå skal jeg ta en test, men den får jeg ikke kjøpt i dag. Nå sitter jeg usikker og bekymret og spør derfor her, som så mange andre gjør hver dag. Om det plager noen eller er for dumt - scroll videre. Anonymkode: 0afef...232 Tror det er nesten umulig å vite/merke forskjellen på symptomene og om det betyr at det er mensen rundt hjørnet eller graviditet. Har lurt på det mange ganger selv. Synes også det er omtrent umulig å kjenne forskjellen på symptomer på tidlig graviditet og kommende mensen. Tror du bare må vente og se. Anonymkode: 1a3c4...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det er nesten umulig å vite/merke forskjellen på symptomene og om det betyr at det er mensen rundt hjørnet eller graviditet. Har lurt på det mange ganger selv. Synes også det er omtrent umulig å kjenne forskjellen på symptomer på tidlig graviditet og kommende mensen. Tror du bare må vente og se. Anonymkode: 1a3c4...89d Beklager, om det er mensen rundt hjørnet eller eggløsning, skulle det stå i første setning. Anonymkode: 1a3c4...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Del Skrevet 23. februar 2021 Da jeg ble gravid hadde jeg mensen-symptomer, ventet liksom bare på mensen som aldri kom. Så det er vanskelig å si, ville tatt en test! Anonymkode: f02ea...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 23. februar 2021 #13 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva med å bare la være å svare frekt selv? 🤷🏻♀️ Jeg ber ikke KGs spåkvinner om svar om jeg er gravid, men på om disse symptomene kan være symptomer på mens eller eggløsning. Jeg er ikke vant med at kvalme eller svimmelhet er symptomer på dette? Nå skal jeg ta en test, men den får jeg ikke kjøpt i dag. Nå sitter jeg usikker og bekymret og spør derfor her, som så mange andre gjør hver dag. Om det plager noen eller er for dumt - scroll videre. Anonymkode: 0afef...232 Det kan være symptomer på korona for alt vi veit. Den eneste måten å vite sikkert på, dersom du vil vite, er å ta en test. Kvalme kan komme av mye annet enn graviditet. TA EN TEST. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå