AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 I nesten et år har jeg vært sammen med en fantastisk fyr og før jul flyttet vi sammen. Nå har jeg fått noen hint om at jeg blir baksnakket og har fått rykte. Saken er at vi bor i en sånn middels liten by og forholdene er ikke akkurat enorme. Samboeren min har vært sammen med to andre tidligere, ikke samboere men de har datet/vært kjæreste. Flere år siden nå, men de kjenner han. Og greia er at han, altså samboeren min, liker sex veldig godt, er fin og stor der nede og synes det er digg med analt av og til. Jeg synes også det, men minst en av diss eks'ene avsluttet med ham på grunn av det, hun fikset ikke at han ville det. Derfor ventet hun/de på brudd nokså fort, men nå har vi hengt sammen og før jul ble vi samboere. Da begynte det, har jeg fått høre. Nå er jeg blitt "rumpa" og hun som blir pult hele tiden. Vi er 26 og 28 år og jeg er voksen nok til å ikke bry meg så veldig, men vi har ikke snakket sammen om det siden jeg vil skjerme ham og liker ikke at han skal tro at det er hans skyld, eller at han bør endre seg. Til de som driver og snakker om andre vil jeg si: Slutt! Og nå kan jeg skjønne at folk flytter til Oslo og vekk fra mindre steder. Anonymkode: 3db81...6f3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Noen er folk er idioter. Jeg tipper at de er sjalu og misunnelige. Hev deg over de, og nyt han. Anonymkode: f82de...015 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 De fleste blir baksnakket. Hev deg over det. Anonymkode: ede58...7d6 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Bare si det er flott han har respekt for deg og respekterer dine grenser. Du trenger ikke si noe om hvor grensen går. Bare skryt av hvor fornøyd du er at du har funnet en som respekterer deg. De er bare sjalu og håndterer det litt dårlig Anonymkode: fab3d...779 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Latterlig. Dette er jo langt over drøyt, hva folk kan få seg til å snakke om 🙄🤣 Forholdet og sexlivet deres er privat, hadde aldri kommentert eller diskutert det med noen.. Bare smil til alle du ser så kan de lure på hvorfor du smiler 😂 Anonymkode: fae68...824 1
Hunmedham Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Yes, de er egentlig veldig misunnelige. De vet at han er en flott og grei fyr, de vet at han har stor pikk og de vet at dere har mye sex. Og så er de ekstra misunnelige på at du kan noe de ikke skjønner seg på, det der med toer'n. Det er sånn du må tenke, ikke bare for å gi deg selv støtte, men fordi det er sant. Jenter er sånn. De er grønne av misunnelse, men det er bare de som driter seg ut. De som hører det snakket de driver med skjønner jo greia. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Jeg vokste opp på et lite sted. Det er en grunn til at jeg ikke bor der lenger Anonymkode: 8f062...3c4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 Nei, bare skryt av dere puler som kaniner 😂 de er misunnelige. Hvis du sier det selv blir det mindre interessant for dem å sladre og andre å høre på. Det blir jo ikke noe hemmelighet. Anonymkode: eac15...675 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 de aller fleste mennesker blir sannsynligvis utsatt for baksnakking, en eller annen gang i løpet av livet. Trikset er å aldri bry seg om slikt sludder og vås... Anonymkode: 2e7ee...c96 1
draug 75 Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 Prektige Petra I og II skjønner at de ikke dugde og har møtt sin overkvinne i deg altså? Man slutter ikke å oppdage bunner i hvor kjipe kvinner er mot hverandre. Nei, der har han hatt misjonær en til to ganger i uka og det er det de har turt d to slarvekjerringene. Så du får bare si det at det ikke var mye de hadde lært han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå