Gå til innhold

kattesand som fjerner lukt og klumper seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til kattesand som fjerner lukt og klumper seg? Ikke netthandel, da jeg må ha det i dag. 

Anonymkode: e3f0a...35e

Skrevet

Everclean, lavendel lukt.

Skrevet

Everclean helt klart. Mange andre gode der ute også, men jeg er definitivt mest fornøyd med everclean

Anonymkode: a73bb...2c1

Skrevet
Troyamin skrev (10 minutter siden):

Uff nei. Den stinker jo! Stakkars katter som må gå i den lukta 

• Liker 5
Skrevet
Troyamin skrev (10 minutter siden):

Takk, hvor selges den ?

Skrevet

Everclean finnes på noen europris butikker (de har det her hvertfall), dyrleger og dyrebutikker blant annet. 

• Liker 1
Skrevet

Everclean er grei nok, men jeg takler virkelig ikke de med lukt, som lavendel. Da lar jeg det heller lukte kattepiss altså 😮

Jeg blir uvel av den kraftige syntetiske parfymerte lukta som everclean sand har. Og nei, jeg er ellers overhode ikke følsom på lukt. 

• Liker 1
Skrevet
Taluno skrev (16 minutter siden):

Everclean er grei nok, men jeg takler virkelig ikke de med lukt, som lavendel. Da lar jeg det heller lukte kattepiss altså 😮

Jeg blir uvel av den kraftige syntetiske parfymerte lukta som everclean sand har. Og nei, jeg er ellers overhode ikke følsom på lukt. 

Her hjemme er vi ingen som reagerer. Og jeg er normalt følsom for lukt. Tror ts rett og slett får lukte seg frem her. (No pun intended)

• Liker 2
Skrevet

Ever clean er bra! Uten lukt vel og merke. Lukter lite om man renser doen som man skal i noe fall. Og kattesand parfymen setter seg sånn i katten at de lukter kattedo, som de ikke gjør med parfymefri sand. Det må jo være skummelt for katter som helst vil lukte så lite som mulig, for å ikke tiltrekke seg rovdyr. 

Anonymkode: 45b95...424

• Liker 4
Skrevet

Vi har prøvd alle, fra kjempe billige til everclean. Brukte kun everclean eller tidycats inntil vi var innom musti og fikk anbefalt Compact Care Activated Carbon. Nå bruker vi ikke noe annet.

Den klumper kjempe bra og det er absolutt null lukt. Ble veldig positivt overrasket over den. Anbefales. Vil si den er bedre enn everclean

Skrevet
engern skrev (Akkurat nå):

Vi har prøvd alle, fra kjempe billige til everclean. Brukte kun everclean eller tidycats inntil vi var innom musti og fikk anbefalt Compact Care Activated Carbon. Nå bruker vi ikke noe annet.

Den klumper kjempe bra og det er absolutt null lukt. Ble veldig positivt overrasket over den. Anbefales. Vil si den er bedre enn everclean

Selges den på Pets dyrebutikk? 

Skrevet

Jeg signerer også EverClean. Har forsøkt flere og det er den beste etter vår erfaring.

Skrevet

Takk for svarene deres, da forsøker jeg EverClean, uten lukt, siden de fleste anbefaler det. 

Skrevet

Everclean extra strong unscented eller total cover er de to variantene vi syntes funker best. Vi har prøvd andre merker, men Everclean er desidert best ☺️

Anonymkode: c68c7...0c7

• Liker 1
Skrevet

Buddy kattesand fra Buddy er helt fantastisk. Vi har prøvd mange merker fra billigmerke solgt i dagligvarebutikken til merkevare som Everclean. Buddy kattesand er den eneste som faktisk gjør det den skal.

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Kittykat skrev (2 minutter siden):

Buddy kattesand fra Buddy er helt fantastisk. Vi har prøvd mange merker fra billigmerke solgt i dagligvarebutikken til merkevare som Everclean. Buddy kattesand er den eneste som faktisk gjør det den skal.

Det er da ikke den eneste 😛 jeg har feks best erfaring med everclean.

Skrevet

Everclean uten tilsatt lukt her også :) Synes ikke noe om den parfymen. Dette setter seg i pelsen og katten slikker det i seg. Fysj. 

Anonymkode: c319d...05f

• Liker 2
Skrevet

Everclean Extra Strong Clumping Unscented eller Total Cover dersom du ikke ønsker lukt, og Everclean Lavender dersom du vil ha lukt.

Anonymkode: 6365c...c7d

Skrevet

Dere som bruker ever clean, hvor mange katter har dere og hvor ofte rengjør dere kattedoen? Jeg antar det vil ha noe å si for lukt?

Vi skal straks få en katt, og har kjøpt inn ever clean. Noen sier rengjør en gang for dagen, andre 2 ganger for dagen, og andre igjen sier annenhver dag.

Vil helst unngå plutselige uhell  og lukt ved å rengjøre for lite.

Anonymkode: 5053e...8b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dere som bruker ever clean, hvor mange katter har dere og hvor ofte rengjør dere kattedoen? Jeg antar det vil ha noe å si for lukt?

Vi skal straks få en katt, og har kjøpt inn ever clean. Noen sier rengjør en gang for dagen, andre 2 ganger for dagen, og andre igjen sier annenhver dag.

Vil helst unngå plutselige uhell  og lukt ved å rengjøre for lite.

Anonymkode: 5053e...8b0

Jeg har en. Vi rensker for klumper annenhver dag, men det er ikke på grunn av lukt, men for hennes behag. Hun bruker doen ca to -tre ganger i døgnet. etterfyller sand ved behov. Om du merker at katten er ukomfortabel med hyppighet av rens så må du evt renske oftere, du lærer fort å kjenne katten din sitt behov når det kommer til do. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...