Gå til innhold

Påskeegg fra Freia - mindre krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Kjøpte meg akkurat sesongens første pakke med lilla påskeegg og gledet meg til å endelig spise dem igjen. For det første så så jeg at skjeene manglet, før jeg så at se nå skal selges for å redusere plast... Altså. Kunne de i det minste lagt ved et par teskjeer av tre eller noe, jeg elsker å grave ut kremen. Men det ble og en skuffelse - for de har jo lagt et ekstra med sjokolade inni noe som gjør at det blir mye mindre krem. Noen som aner hva Freia holder på med? #firstworldproblems

Anonymkode: 65471...e8d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De antar vel at de fleste har skjeer selv hjemme. Kanskje de måtte endre litt på eggene pga corona? 

• Liker 2
Skrevet
Doge skrev (Akkurat nå):

De antar vel at de fleste har skjeer selv hjemme. Kanskje de måtte endre litt på eggene pga corona? 

Mindre krem pga corona? 😂

• Liker 19
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Burde hatt mer krem med den stive prisen :dry:

Skrevet
Hattifnatti skrev (1 minutt siden):

Dette er premieeksempelet på at vi har fått tidenes unnskylding, uansett hva det gjelder. 

Anonymkode: b1a9c...b35

• Liker 8
Skrevet

Disse eggene er populære og de er vel ute etter å tjene mer enn de bruker. 

Anonymkode: 342bb...cbe

• Liker 1
Skrevet
Hattifnatti skrev (Akkurat nå):

Aner ikke hva de har i kremen, men kanskje de sliter med å få tak i nok av noe som gjør at de må ha mindre krem i eggene. Kanskje de tenkte at det var bedre med mange egg med litt krem, enn få egg med masse krem? 
Corona får jo skylden for det meste nå :vetikke:

Skrevet
Doge skrev (15 minutter siden):

Jeg skulle spise dem ute og trodde det var skjeer inni som vanlig. Det er jo litt av sjarmen og, med sånne søte små teskjeer. Tre hadde jo vært et alternativ 🤔 men igjen, det er jo en bagatell. Verre med kremen, si! 

• Liker 4
Skrevet
Doge skrev (12 minutter siden):

Aner ikke hva de har i kremen, men kanskje de sliter med å få tak i nok av noe som gjør at de må ha mindre krem i eggene. Kanskje de tenkte at det var bedre med mange egg med litt krem, enn få egg med masse krem? 

Ja, det er nok fort noe koronarelatert😩

• Liker 3
Skrevet

Ja det ser ut som det er mindre krem i eggene. Tror det er fordi at da kan du bryte av sjokoladen på midten, og det vil passe å spise med vanlig te-skje. Om du skulle bryte av på toppen så vil man ikke få en te-skje ned i. 

Anonymkode: 4e49b...78d

• Liker 2
Skrevet
Doge skrev (2 timer siden):

De har endret fremgangsmåten tror jeg.. 

Anonymkode: fabad...bb6

• Liker 1
Skrevet

Vanlige t-skjeer blir for store synes jeg. Jeg er også veldig skuffet over eggene nå :( Lite krem og mangel på skje, jeg tror ikke jeg blir å kjøpe flere pakker. 

Anonymkode: 5760a...ab5

• Liker 3
Skrevet

Synes det er litt bra, jeg synes det var for mye krem før, ønsket meg litt mer sjokolade.

Anonymkode: 44f63...e57

• Liker 1
Skrevet

Er jeg den eneste som aldri har brukt denne skje'en? 😅 pleier alltid å grave ut med tunga jeg 😄

Anonymkode: 50971...69e

• Liker 4
Skrevet

Jeg spiste påskeegg for et par dager siden. Skjeene manglet - de har jeg aldri pleid å bruke uansett. La ikke merke til at det var mindre krem enn før. 

Anonymkode: df8e3...a15

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes det er litt bra, jeg synes det var for mye krem før, ønsket meg litt mer sjokolade.

Enig. Det var enorme mengder krem før. Kvalmende

Anonymkode: 9eba1...3f1

Skrevet

Trodde det var en produksjonsfeil i den boksen jeg kjøpte. Men de var billigere enn i fjor. Kanskje enn sammenheng?

Anonymkode: d5506...409

• Liker 1
Skrevet

De sparer nok mye på å kutte skjeene. De fleste har skje hjemme og mange sluker dem uten skje. Så sparer de plast.

mindre krem har jeg og merket. 
Igjen - kommer nok av økonomi. Sparer de noen gram krem per egg blir det fort tusenlapper spare ila en sesong.

Anonymkode: 06de4...d21

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig, slipper å bli kvalm av et egg nå. Helt greit at de har kuttet ut de små plastskjeene også, men det hadde vært greit om de hadde byttet ut med noe annet. Feks. små ispinne-lignende pinner til å grave ut kremen.

Anonymkode: 5f2e1...5ea

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har de mer sjokolade og mindre av den hvite kremen i år? Det er jo supre nyheter. :)❤️  Jeg gleder meg til å smake dem i år! Det er jo ikke melkekremen som er det beste ved disse eggene. At det virkelig fantes noen som brukte de derre skjeene kunne jeg forresten ikke i min villeste fantasi forestille meg. De skjeene har trolig vært unødvendig søppel for 90% av oss. Selv graver jeg ikke ut kremen i det hele tatt. Jeg spiser den bitvis sammen med sjokoladen. 

Endret av Ullvott
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...