AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Er det umulig å bygge kropp uten å bare leve på typ kyllingfilet, karbonadedeig, pasta og brokkoli? 🤮 Det virker som folk som stiller i fitness konkurranser ol bare lever på utvalgte matvarer, og ofte det samme. Jeg er super rutinert på trening, og frokost+lunsj+kvelds er jeg flink å følge diett. Men når det kommer til middag er jeg litt mer svak. Jeg slites mellom å ha lyst til å forme kroppen mer og at livet er for kort til å spise det samme til middag hver dag omtrent. Er det sånn at det er enten-eller? Eller finnes det lure triks for å få dette til litt mer smooth? Noen som har tips til kalorifattig smakstilsetning til feks kyllingfilet og karbonadedeig? Anonymkode: 4b90e...4e2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Sjekk ut Slender Chef sine dressinger. De smaker faktisk veldig godt og kan spises alene, eller blandes med cottage cheese og kesam. Anonymkode: 11c9a...cc7
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Ikke helt svar på det du ønsker, men kanskje det kan være et tips til annen mat innimellom. Selv bruker jeg mye soyaprodukter og veganske/vegetariske kjøttprodukter. Var enklere og billigere da jeg kunne handle i Sverige, vel og merke. Lite karbs og masse proteiner. Tilbehør er grønne grønnsaker. Ofte stekt med godt krydder. Så drikker jeg erteprotein til veldig tidlig frokost, super start på dagen! Holder muskler, styrke og six-pack vedlike. År etter år.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Du sier «de som stiller i fitnesskonkurranser» - mener du da generelt eller når de er på diett oppimot en konkurranse? For de har ganske ulikt kosthold on og off season. Ikke vær så hard mot deg selv 🥰 Anonymkode: 31a46...9c0 1
Camillapb Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 (endret) De som stiller har ett usunt kosthold før konkurranse, noe de selv sier, og ikke anbefaler. (Lite kcal og veldig ensidig). Det er absolutt ikke enten eller. Jeg former kroppen, spiser det den trenger, samt skeier ut i hytt og gevær, og spiser aldri noe jeg ikke har lyst på. Middag er alt fra laks og brokkoli, til nachos med 10kg ost og 10kg rømme Endret 3. mars 2021 av Camillapb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå