AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Vi har vært kjærester og samboere i over 10 år, og vi har to barn. Jeg er ikke voldelig, har aldri slått noen, men kan bli sint på ikke-levende ting (hvis snøfreseren ikke starter, hengelåsen har frosset fast, garasjeporten er treg etc). Enkelte ganger kan jeg dryle låsen i bakken. Har aldri knust noe eller ødelagt noe, så jeg klarer å styre meg med fornuft. Jeg blir irritert, men får aldri, aldri lyst å slå. Ungen har aldri sett meg sint, og verken samboer eller barn er redde for meg. I sommer våknet samboer av at jeg i søvne tok kvelertak på henne. Hun sa at jeg ikke klemte hardt. Jeg våknet også da hun våknet. Jeg klarte ikke huske hva jeg drømte. Noen uker senere våknet både jeg og hun av at jeg ropte skikkelig høyt, samt slo hardt i senga. Da drømte jeg at en gjeng overfalt meg, og skulle ta livet av meg. Jeg ble så sint at jeg hev meg over en fyr, og slo han. Var nok derfor jeg ropte og slo i sengen. I natt drømte jeg at kjæresten terget meg. Hun la hånden over nesen og munnen min sånn at jeg ikke fikk puste. Jeg fikk panikk, kavet og til slutt slo jeg. Ikke hardt, men hun våknet. Nå er hun redd meg. Ikke redd for at jeg skal være voldelig mot henne eller barna i våken tilstand, men for at jeg skal gjøre noe i søvne. Hva er løsningen her? Finnes det hjelp å få eller må vi sove på hvert vårt rom? Anonymkode: f5564...9c0
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært kjærester og samboere i over 10 år, og vi har to barn. Jeg er ikke voldelig, har aldri slått noen, men kan bli sint på ikke-levende ting (hvis snøfreseren ikke starter, hengelåsen har frosset fast, garasjeporten er treg etc). Enkelte ganger kan jeg dryle låsen i bakken. Har aldri knust noe eller ødelagt noe, så jeg klarer å styre meg med fornuft. Jeg blir irritert, men får aldri, aldri lyst å slå. Ungen har aldri sett meg sint, og verken samboer eller barn er redde for meg. I sommer våknet samboer av at jeg i søvne tok kvelertak på henne. Hun sa at jeg ikke klemte hardt. Jeg våknet også da hun våknet. Jeg klarte ikke huske hva jeg drømte. Noen uker senere våknet både jeg og hun av at jeg ropte skikkelig høyt, samt slo hardt i senga. Da drømte jeg at en gjeng overfalt meg, og skulle ta livet av meg. Jeg ble så sint at jeg hev meg over en fyr, og slo han. Var nok derfor jeg ropte og slo i sengen. I natt drømte jeg at kjæresten terget meg. Hun la hånden over nesen og munnen min sånn at jeg ikke fikk puste. Jeg fikk panikk, kavet og til slutt slo jeg. Ikke hardt, men hun våknet. Nå er hun redd meg. Ikke redd for at jeg skal være voldelig mot henne eller barna i våken tilstand, men for at jeg skal gjøre noe i søvne. Hva er løsningen her? Finnes det hjelp å få eller må vi sove på hvert vårt rom? Anonymkode: f5564...9c0 Psykolog for å løse opp i hvorfor du drømmer sånn. Anonymkode: 237a4...26d 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Du må kontakte en søvnspesialist. Inntil videre må dere sove i hvert deres rom. Anonymkode: 926f6...484 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Gå til legen med det. Anonymkode: b8b8f...938 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Den umiddelbare løsningen er at du sover alene. Forhåpentligvis går du ikke i søvne. Og så bør du oppsøke hjelp da du er til fare for andre. Anonymkode: 50e3a...bca 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Snorker du? Eller har søvnapne? Jeg kan våkne av drømmer hvor jeg føler noen holder foran munn/nese og bli panisk, men jeg har puste stopp.. kan være du kan høre med legen slik at en søvn spesialist kan sjekke.. ville sjekket det først... Anonymkode: 77d26...f7e 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Få henvisning til et søvnsenter sånn at de kan se om det er noe med søvnen din som utløser sånne situasjoner. Anonymkode: 48f65...b76 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå