AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jeg er skikkelig forelsket i en mann. Han liker meg veldig godt, men jeg føler ganske sikkert at det er jeg som er mest forelsket. Tror egentlig ikke han er forelsket, men at han håper på at han skal bli det i meg. Han er utrolig snill. Han er verdt å ta vare på. Men hvis ikke jeg tar initiativ virker det som han banker av. Jeg har latt være med å ta initiativ, og da sjer det ingenting. Kanskje jeg ikke har prøvd lenge nok, men føler det er et dilemma at jeg ikke tar initiativ til kontakt. Vi har det så fint sammen. Vil ikke heller være for innpåsliten What to do? Anonymkode: 364a9...c5a
justme2019 Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Du skriver svaret selv. Om du ikke tar initiativ så skjer det ingenting. Så da er det vel bare å kjøre på. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 justme2019 skrev (2 timer siden): Du skriver svaret selv. Om du ikke tar initiativ så skjer det ingenting. Så da er det vel bare å kjøre på. Takk for svar. Er bare redd for hvis jeg kjører på for mye, så mister jeg ham. Om jeg kjører på for lite, så mister jeg ham. synes det er vanskelig å finne balansegangen, hva som er best. Men får se hvordan det går. Anonymkode: 364a9...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå