AnonymiBergen:) Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Hei, Jeg har nå vokst ut av BH'ene mine og trenger nye for graviditeten. Er det noe jeg bør tenke på når jeg skal kjøpe nye? Jeg er i uke 8, og har ikke lyst til å stadig kjøpe nye gjennom graviditeten. Jeg er vanligvis en 70-75 C, men tipper jeg nå er D eller t.o.m. dobbel D. Så jeg trenger noe som gir god støtte. Jeg har tidligere fått god hjelp i spesialbutikker, men er i grunn ikke interessert i å betale kr 1000 per stk. Er det mulig å få gode BH'er for gravide på vanlige klesbutikker, og hva bør jeg se etter? Er det lurt å gå for amme-BH først som sist? Tips og erfaringer mottas med takknemlighet!
B87C Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Hunkemöller har rimelig undertøy i et godt utvalg av str, ville sjekket der, har dessverre unødvendig store bryst fra naturens side 😜 og har tidligere nærmest blakket meg hos netty og change, men hos hunkemöller har jeg funnet gode bher i min str til mellom 3 og 5hundre kr 👌😁 2
AnonymiBergen:) Skrevet 23. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2021 Tusen takk for tips @B87C!
B87C Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 AnonymiBergen:) skrev (7 minutter siden): Tusen takk for tips @B87C! Bare hyggelig 😉 regner med du bor i bergen av navnet ditt, så kan tipse om butikken på horisont, med kjempe kjekke ansatte (med unntak av en 🤣), sartor og lagunen har og men der har jeg ikke vært så kan ikke si noe om servicen 😉
AnonymiBergen:) Skrevet 23. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2021 B87C skrev (11 minutter siden): Bare hyggelig 😉 regner med du bor i bergen av navnet ditt, så kan tipse om butikken på horisont, med kjempe kjekke ansatte (med unntak av en 🤣), sartor og lagunen har og men der har jeg ikke vært så kan ikke si noe om servicen 😉 Tusen takk, ja, var akkurat på nettet og sjekket hvor de har butikker i Bergen 😉 1
lille-sjøstjerne Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Jeg bruker til vanlig 70C og nå i graviditeten bruker jeg 75E. Jeg bor i disse her fra cubus og kan varmt anbefale de: https://cubus.com/no/p/stacey-spilelos-bh-svart-undertoy-bh-dame/7245997_F990 Nå er jeg ikke en reser på bh-størrelser men hvis 75DD er mindre enn E og større enn D så høres det ut som om den kan passe deg også
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Jeg fikk tips om denne fra en venninne, og den er superdigg! Du trenger sannsynligvis en ammebh etterhvert også for meg har den vært verdt hver krone! https://www.underverker.no/products/elomi-molly-3-parts-amme-bh-g-p-cup70-100 Anonymkode: 33a6f...615 1
Niny Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 Tenker på akkurat det samme 😅 4+1 og allerede gjør puppene så vondt at jeg tror jeg må bruke sportsbh på jobb de neste dagene 🙈😂 Bruker vanligvis 65F/70E. Var oppe i 65G/H ifjor men etter litt vektnedgang så ble bhene for store. Gått opp igjen nesten all vekten men bhene er enda for store. Veldig spent på hvor mange dagene det går før de er passe/for små! 🙈 Netty er for det meste svindyrt. Change har ofte 40-50% men blir dyrt i lengden det også. Hunkemøller var at godt tips! Får svinge innom på Lagunen etterhvert som de jeg har blir for små 😅 1
Gjest EmKay Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Var også innom Hunkemøller og fikk hjelp i går, og der har de kjempesalg akkurat nå! Fikk BH'er til kun 150kr stk 😄 Ellers har jeg også begynt å bruke noen ammeBH'er bare fordi de er så behagelige. Men de er ikke så flatterende, så det er helst når jeg er hjemme.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 Anbefaler å bare bruke ammebh-er. Og ikke kjøp for mange, da bryststørrelsen endrer seg og etter du har født. Jeg brukte for mye penger på BHer i starten, som jeg kanskje aldri kommer til å bruke igjen. Men bestemte meg til slutt for at graviditet er en unntakstilstand, og skaffet meg amme bh. Anonymkode: 8293f...1f9 4
AnonymiBergen:) Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2021 Tusen takk for tips og råd alle sammen 😊 ❤️
IkkeStudentLenger Skrevet 26. februar 2021 #12 Skrevet 26. februar 2021 Kjøpte 2-pakke med ammebh fra Lindex i sort/rosa i størrelse L, koster 199. De er myke og fungerte hele graviditeten og nå som jeg ammer (kjøpte en ekstra pakke i xl til de første ukene etter fødsel, når melken stabiliserte seg passet L igjen). Jeg var 70D før graviditet, gikk raskt ut av bhene mine. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #13 Skrevet 26. februar 2021 Jeg har alltid brukt BHer fra Lindex eller Cubus. 75-85C/D, varierer litt. Funker fjell og koster ikke skjorta 🙂 Anonymkode: 1a27e...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #14 Skrevet 26. februar 2021 Jeg synes cubus sine er de beste i økonomiklassen og jeg bruker 75E/F og synes det er så flott at de fører så store størrelser. Anonymkode: f656f...da6 1
Jahaja Skrevet 26. februar 2021 #15 Skrevet 26. februar 2021 Hadde gått for spileløs amme-bh først som sist, det må du jo ha etterhvert uansett 👍 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #17 Skrevet 28. februar 2021 Eg gav faktisk opp til slutt og brukte bare ammesinglettar frå HM. Eg såg ut som ein stranda hval og ingenting passa 😱 Anonymkode: 158b9...07d 1
AnonymiBergen:) Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #18 Skrevet 8. mars 2021 I dag fant jeg en BH fra Lindex som føles veldig bra på. Den er et fra Triumph og heter minimizer. Den er ikke råsexy, men den var veldig behagelig på og har brede stropper. Eneste BH til nå som ikke har gitt meg valker under armene. Pris: 449,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå