AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Bitcoin har gått til nye høyder, å jeg hører de sier 1 bitcoin kommer til og koste 2 millioner i slutten av året. Så i går "lånte" jeg sønnen mins konfirmasjons penger, 15000kr og kjøpte meg litt bitcoin. problemet er han er hysterisk i dag, mener jeg at jeg må spørre om å få låne, og truer med og flytte til barne far hvis ikke jeg selger dem og gir pengene tilbake. Jeg roet han ned med og si at han skal få 5000 når 1 bitcoin koster 2 millioner. lurer på noen tips til hvordan jeg kan få roet han ned, han er veldig frekk med meg nå og jeg vegrer meg veldig fra og selge nå med tanke på at en bitcoin kommer til og koste 2 millioner om kun 9 mnd. Anonymkode: 10786...2b4
Violetta Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Du har jo ikke lånt, du har stjålet. 24
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Vet du, i vinterferie kan man feks gå på tur. Anonymkode: 1710d...9c3 30
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bitcoin har gått til nye høyder, å jeg hører de sier 1 bitcoin kommer til og koste 2 millioner i slutten av året. Så i går "lånte" jeg sønnen mins konfirmasjons penger, 15000kr og kjøpte meg litt bitcoin. problemet er han er hysterisk i dag, mener jeg at jeg må spørre om å få låne, og truer med og flytte til barne far hvis ikke jeg selger dem og gir pengene tilbake. Jeg roet han ned med og si at han skal få 5000 når 1 bitcoin koster 2 millioner. lurer på noen tips til hvordan jeg kan få roet han ned, han er veldig frekk med meg nå og jeg vegrer meg veldig fra og selge nå med tanke på at en bitcoin kommer til og koste 2 millioner om kun 9 mnd. Anonymkode: 10786...2b4 Din sønn er hysterisk. Men hvorfor lånte du bare 15.000? Bitcoin er billig nå, og du burde investere mer. Har du noe du kan selge? Har din sønn noe elektronikk eller sportsutstyr som du kan pantsette? Kredittkort? Her bør de kjøpe med begge hendene! Anonymkode: ab46b...087 11
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Det er billig i dag så kjør på nå Anonymkode: 7b943...276 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Violetta skrev (2 minutter siden): Du har jo ikke lånt, du har stjålet. jeg har aldri stjålet noe, har planer om og gi de tilbake selfølgelig, problemet er hvis jeg selger nå, så selger jeg med tap, bitcoin fallt 11% siden igår og det har jeg ikke økonomi til akkurat nå.. Anonymkode: 10786...2b4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Men ja, du må jo spørre om å låne først. Anonymkode: 7b943...276 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 Hvis dette er sant, så skal du selvsagt gi han ALT overskuddet pluss pengene du har stjålet. Du tjener ikke en krone! Anonymkode: 752f6...fbb 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Når skolen åpner igjen neste uke, anbefaler jeg å dedikere noe mer tid der. Anonymkode: 4ca8a...212 11
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis dette er sant, så skal du selvsagt gi han ALT overskuddet pluss pengene du har stjålet. Du tjener ikke en krone! Anonymkode: 752f6...fbb Ja jeg tenkte jo først at hun hadde brukt de for å investere på veiene av sønnen. Lurer litt på om innlegget er tull da. Anonymkode: 7b943...276
Gjest theTitanic Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 Så lenge du har råd til å betale tilbake også om du taper disse pengene så. Og betale tilbake når han vil det. Hadde bitcoin vært 100% sikkert så hadde selvsagt alle satt pengene sine dit. Alle har visst om muligheten i årevis, men siden de også vet om muligheten til å tape pengene så lar de være. Sjansen for å tjene på bitcoin i dag er bare 50%.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 Nice try, men det lyser gjennom at det er et tulleinnlegg. Det finnes nemlig ingen som er så dumme og uten dømmekraft at de stjeler/,låner sønnens penger til å kjøpe bitcoins, hedgde fond etc....men du skal ha for forsøket Anonymkode: ad87b...81c 7
Violetta Skrevet 23. februar 2021 #13 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): jeg har aldri stjålet noe, har planer om og gi de tilbake selfølgelig, problemet er hvis jeg selger nå, så selger jeg med tap, bitcoin fallt 11% siden igår og det har jeg ikke økonomi til akkurat nå.. Anonymkode: 10786...2b4 Hvis jeg tar bilen din uten å spørre om lov. Har jeg da stjålet den hvis jeg har planer om å gi den tilbake? 2
n_97 Skrevet 23. februar 2021 #14 Skrevet 23. februar 2021 Tulleinnlegg. Spekulere i investeringer er alltid dumt, særlig når man låner.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #16 Skrevet 23. februar 2021 1 hour ago, Violetta said: Du har jo ikke lånt, du har stjålet. Når ts forteller en historie der hun er åpenbart the bad guy, så er tråden en trolletråd. Se for deg en person som ville stjålet penger fra sønnen sin. Ville den personen skrevet ærlig om hva den gjorde og spurt om råd for hvordan roe sønnen? Nei, en slik person ville fortalt en historie der den kom sympatisk ut og lyvd slik at de som svarer i tråden skulle være på parti med den. De fleste som stjeler ville ikka lagd tråd om det i det hele tatt, de vet de har gjort noe galt og må lyve til den det gjelder. Å lage tråd om det har ingen vits Anonymkode: 9a97a...0f5 1
Violetta Skrevet 23. februar 2021 #17 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når ts forteller en historie der hun er åpenbart the bad guy, så er tråden en trolletråd. Se for deg en person som ville stjålet penger fra sønnen sin. Ville den personen skrevet ærlig om hva den gjorde og spurt om råd for hvordan roe sønnen? Nei, en slik person ville fortalt en historie der den kom sympatisk ut og lyvd slik at de som svarer i tråden skulle være på parti med den. De fleste som stjeler ville ikka lagd tråd om det i det hele tatt, de vet de har gjort noe galt og må lyve til den det gjelder. Å lage tråd om det har ingen vits Anonymkode: 9a97a...0f5 Er du alltid like nedlatende? Jeg forholder meg til prinsippene i historien, ikke sannhetsgehalten. Man vet aldri om det som blir fortalt på nett er sant eller ikke, men prinsippene kan likevel være reelle.
Kittykat Skrevet 23. februar 2021 #18 Skrevet 23. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg har aldri stjålet noe, har planer om og gi de tilbake selfølgelig, problemet er hvis jeg selger nå, så selger jeg med tap, bitcoin fallt 11% siden igår og det har jeg ikke økonomi til akkurat nå.. Anonymkode: 10786...2b4 Hvis dette er sant, så har du faktis stjålet pengene hans. Pengene var ikke dine og du kan ikke gjøre hva du vil med andre sine penger. Hvis dette er tull, så har du altfor mye fritid..... Endret 23. februar 2021 av Kittykat 1
Ulrikke Skrevet 23. februar 2021 #19 Skrevet 23. februar 2021 Dette kan umulig være sant... Jentungen her har x antall tusen på konto etter konfirmasjon i høst, ville aldri falt meg inn å røre de pengene! Hvis du ikke har spurt (dersom dette er sant) har han ALL grunn til å miste all tiltro til deg...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 Du «låner» 15.000kr og sier han skal få 5000kr hvis bitcoin når 2 millioner? 🙄 Anonymkode: cbce9...f91 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå