AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Nå i disse coved-19-tider så ser vi at det blir kastet ut en hel del med x antall kr til å støtte kultur. Dette er alt fra festivaler til enkltmannsforetak som lever og onder for kultur. Mange av disse lever så rått på statens kroner. Burde ikke staten ta å rydde opp i dette snart og få folk til å tenke på andre ting. Jeg kjenner til at det er mange som får penger fra det offentlige, men gjør de noe for de? Nei, ikke en dritt. Slik Norge er blitt så bare du har et navn med kultur i seg så får søtte på en halv mill kr. Anonymkode: 75925...f26 1
Sylveon Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Er det lov å poste som anonym i koronaforumet? Jeg får ikke opp det alternativet.
Pterinochilus Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Sylveon skrev (21 minutter siden): Er det lov å poste som anonym i koronaforumet? Jeg får ikke opp det alternativet. Jeg tror posten har blitt flyttet over fra et av de andre subforumene.
NorthernLight Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Mange artister har fått alt for mye i støtte syns jeg. Rimelig skjev fordeling av penger. Endret 24. februar 2021 av NorthernLight
Sylveon Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Pterinochilus skrev (19 timer siden): Jeg tror posten har blitt flyttet over fra et av de andre subforumene. Så bare å lage en post anonymt på en annen del av forumet også blir det flyttet over hit
Anbefalte innlegg