Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ta opp et problem, altså noe som har plaget meg en stund i forholdet mitt til kjæresten min, og hun forandret seg helt. Det verste er at jeg har tatt opp problemer med hun før, og da har hun alltid pleid å lytte, og lære av det etterpå. Med andre ord: hun har aaaldri gjort meg noe vondt bevisst. Men sist gang jeg forsøkte å ta opp et problem med hun, så forandra hun seg totalt 360. Jeg har aldri opplevd å se så fakkings kald før. Hun vendte seg om til en dritt person. Hun sa seriøst slik at hun kan ikke henge seg opp i alt jeg føler på. Og at det er slitsomt å forholde seg til. Hun mente at jeg kun bryr meg  om bagateller, og livet mitt handler om overfladiske ting. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, fordi hun vanligvis aldri svarer slik uansett hva

Anonymkode: bffea...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tok du opp da? Og hva slags ting har du tatt opp før?

Anonymkode: 3b32e...b31

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Tenker det er litt vesentlig med tanke prat du nå merker personlighetstest forandring.

Anonymkode: 5d0c9...9c7

Gjest Lunaris
Skrevet

Du må nesten si hva slags problem du  tok opp med henne...

Skrevet

Det er en viss sjanse for at du plukker på småting,  og at hun har nådd en grense? 

Anonymkode: df09c...b3d

Skrevet

Du blir nødt til å fortelle oss hva slags problemstilling du har tatt opp tidligere - og hvordan har du gjort det (når og hvor). 

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som at hun stenger litt av følelsene sine og går i forsvar med å bli kald og "ufølsom". Hun angrer nok på hvordan hun ble og hvordan hun svarte deg, men du tok vel opp noe som hun tok seg nær av.. Kanskje hun ikke er så flink til å regulere følelsene sine, eller i det hele tatt ha den selvinnsikten til å reagere på en "normal" måte. 

Kjenner meg nemlig igjen med å reagere slik, og det er en forsvarsmekanisme - men jeg har jobbet mye med meg selv oppigjennom årene (traumebehandling etc), og alt handler om selvinnsikt. Så kanskje hun trenger å få noen "speilinger" på hvordan hun er? Neste gang så kan du heller svare med "det du sier nå gjør meg veldig lei meg" osv, da  går nok "veggen" hennes ned igjen, og hun sier unnskyld. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis du føler på alt og gnåler like mye så får man nok til slutt. Men som de andre sier så spørs det jo hva det gjelder og hva du har tatt opp før.

• Liker 1
Skrevet

Kan du komme med eksempler på ting du pleier å ta opp? Og hvor ofte?

Tilbakemeldingen hennes kan tyde på at at hun synes du hakker på henne og at du vil detaljstyre henne.

Anonymkode: 663c7...1c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er en viss sjanse for at du plukker på småting,  og at hun har nådd en grense? 

Anonymkode: df09c...b3d

Dette. 

I hi høres det ut som om du har tatt på å problemer med hennes oppførsel, siden du sier hun har lært av det, og forandret seg. 

Hvorfor er du i utgangspunktet sammen med en du ønsker å stadig endre på? 

Jeg hadde også til slutt blitt dritt lei om vi skulle pratet i hjel måten jeg er på. 

Anonymkode: 3b874...d8a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...