Thomasine Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Vi har to store kart - Barnas Atlas og Barnas Verdensrom. Flotte fargerike kart, men de er vanskelige å få tak i... Er redd for å ødelegge de vi har og kunne tenkt meg å få laminert dem for å få de "sterkere". Hvor kan jeg få det gjort - evt. kan jeg gjøre det selv?! Hva bruker jeg og hvordan? Håper på hjelp snart!!!
Grooo Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Lamineringsmaskin over A3 størrelse er bra dyrt, går ut i fra at disse kartene er større? Vi har fått laminert store kart (ca. 100*120 cm) hos bokhandelen. De gjorde det kanskje ikke selv, men de fikset i alle fall for oss.
Thomasine Skrevet 20. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2005 Har faktisk ikke tenkt på at bokhandlere kanskje har et slikt tilbud... Det skal jeg sjekke til mandagen! Husker du hva du betalte kanskje...?!
Grooo Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 Aner ikke hva vi betalte, var pappa som fikset dette. Det var to kart han fikk laminert, det ene kjøpte han i den bokhandelen da og det andre hadde han fra før... Aner virkelig ikke om du får gjort det i andre bokhandeler altså, men kanskje... Ellers får du prøve å spørre i en rammebutikk kanskje... Eller trykkerier sier mannen min. Grafisk design...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå