AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvilket behov har dere for å være alene, dere to sammen og dere to sammen med andre (sosialt)? Er dere med andre i ukedagene også? Anonymkode: e2816...e6e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 31+41. Stort sett sammen både i ukedagene og helgene, men kan godt gjøre hver våre ting hjemme. Innimellom møter vi andre, stort sett hver for oss, men innimellom som par også. Anonymkode: d6e40...620
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvilket behov har dere for å være alene, dere to sammen og dere to sammen med andre (sosialt)? Er dere med andre i ukedagene også? Anonymkode: e2816...e6e 28+28 2 år Vi bor sammen og er basiclly sammen 24/7 , har ingen behov for å være alene. Vi har alenetid når vi er sammen i stillhet hvis du skjønner.. Er ikke ofte vi er med andre, er isåfall familie vi er med eller ett fåtall venner nå og da, men ikke lenge av gangen Vi liker å holde oss for oss selv, da vi begge er ett par eremitter. Lenge siden jeg har vært med venninner - men det er pga avstand siden jeg har flyttet.
SPOCA Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 (endret) Hvor gamle er dere? 34 og 39 år. Hvor lenge har dere vært sammen? Over 7 år. Samboere like lenge. Hvilket behov har dere for å være alene, dere to sammen og dere to sammen med andre (sosialt)? Alene: Sterkt behov for alenetid, men han mindre enn meg. Han driver med aktiviteter alene som han også driver med andre. Vi har hvert vårt rom for å drive med egne ting. Være oss to sammen: Vi spiser alltid middag sammen hver dag og snakker/diskuterer mye dagen som har vært, i tillegg til politikk/samfunn. Har behov for noe tid sammen hver dag. Pleier alltid å se på noe sammen, f.eks film eller serie. Liker å gå på kino, stand up, teater og konserter innimellom. Ellers elsker vi å reise og da opplever vi mye sammen på disse feriene. Oss to sammen med andre: Generelt lite behov, men hender en sjelden gang vi treffer venner sammen. Som oftest drar han uten meg. Nå er jeg helt ærlig på hvor introvert jeg er, og hans venner (som er regel de vi eventuelt treffer sammen) respekterer det. Har jeg lyst og ork blir jeg med. Er dere med andre i ukedagene også? For egen del; ytterst sjelden. Han mer enn meg da, da han mer en ekstrovert med introverte trekk, mens jeg er motsatt. Jeg treffer sjelden andre i hverdagene utenom jobb eller frivillig arbeid (som jeg driver med en gang eller to per måned). I en normaluke utenom pandemien treffer han venner 1-2 ganger per uke. Ekstremt sjelden vi gjør noe sammen med andre i ukedagene. Og til tross for hvor introvert jeg er har jeg faktisk ganske mange venner. Heldigvis er de fleste like introverte som meg selv. Har mye kontakt via sosiale medier da. Endret 23. februar 2021 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 32 og 33 Bodd sammen i 13 år, vært gift i 7 Er som regel sammen bare oss hver helg, liker best å være med kona, men møter jo venner når jeg føler jeg må Har behov for alenetid, men alenetid kan godt være med kona, - hun er den eneste jeg kan være "alene" sammen med, fordi hun er min nærmeste. Får nok sosialisering på jobb, det tar all den sosiale energien min, vi møter kanskje venner hver 2/3 mnd, hun har bestevenninna si på jobben sin, så hun orker ikke møte hun utenom så mye hun heller. Anonymkode: 6393f...9a6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Vi er 36 og 41. Han jobber ofte i helgene. Ellers er han veldig introvert og ikke veldig sosial. Jeg er introvert men også ganske sosial og liker å være med venner. Han liker å være en del med meg, da. Skulle ønske vi fant på mer ting i helger sammen. Kjenner jeg vegrer meg for å flytte sammen pga han uansett jobber så mye. Men jeg prøver å jobbe ekstra en del helger jeg òg. Vi blir nok heller aldri noe sånn vertskapspar, men det har jeg avfunnet meg med. Jeg har mye å finne på og gjør også frivillig arbeid. Anonymkode: d333b...700
Metalbitch Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvilket behov har dere for å være alene, dere to sammen og dere to sammen med andre (sosialt)? Er dere med andre i ukedagene også? Anonymkode: e2816...e6e 45 og 49. Sammen siden oktober. Vi bor et stykke fra hverandre, så er bare sammen i helger og ferier. Jeg har også barn som bor hjemme, så blir ikke hver helg heller. Jeg har venninner jeg er sammen med bare meg og vi har et vennepar vi er sammen med på helgene han er her. Koser oss med alenetid sammen også. Er veldig like med ganske like behov, så enige om hvordan ting skal være 😊
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvilket behov har dere for å være alene, dere to sammen og dere to sammen med andre (sosialt)? Er dere med andre i ukedagene også? Anonymkode: e2816...e6e Pga corona har vi aldri tid sammen bare oss. Den tid er forbi, og det er et stort savn. Anonymkode: 3394a...721
pia mater Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Hvor gamle er dere? 22 og 24. Hvor lenge har dere vært sammen? Litt over ett år. Hvilket behov har dere for å være alene, dere to sammen og dere to sammen med andre (sosialt)? Jeg har mer behov for å være alene enn han, da jeg jobber med folk og han ikke. Pga arbeidstidene våre så møtes vi ikke så ofte i hverdagene (bor hver for oss), men er sammen i helgene. Nå med corona så møter vi lite folk generelt, men til vanlig så hadde vi nok møtt venner hver for oss, og dratt på fester sammen. Er dere med andre i ukedagene også? Jeg møter av og til enkelte venner i ukedagene, men unngår å møte flere på samme uke. Jobber med et par av mine nærmeste, så de er allerede nærkontakter gjennom jobb. Kjæresten min møter minimalt med venner i ukedager pga jobb.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Pga corona har vi aldri tid sammen bare oss. Den tid er forbi... Anonymkode: 3394a...721 Hva har skjedd? Anonymkode: d333b...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå