Gå til innhold

Har du opplevd at noen har brukt korona som unnskylding for å AVLYSE en avtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du allerede har?

På kort varsel?

Anonymkode: e82da...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare på halvtimen, det. Etter å ha kjørt i to timer, så ringer vedkommende.

Flott. Da var det bare å snu ;)

• Liker 1
Skrevet
HelenaNass skrev (Akkurat nå):

Samme nesten samme her,utrolig kjipt!

Skrevet
HelenaNass skrev (1 minutt siden):

Har jo selvsagt hatt andre som har avlyst avtale pga korona, men da har det blitt sagt ifra i god tid forveien, og jeg har trodd de.

Men ett par timer før møte? Eeh nei..

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jo selvsagt hatt andre som har avlyst avtale pga korona, men da har det blitt sagt ifra i god tid forveien, og jeg har trodd de.

Men ett par timer før møte? Eeh nei..

Det blir liksom noe annet, er det i god tid, så er det på en måte greit. Folk reagerer på kriser på forskjellige måter, og det respekterer jeg fullt ut.

Men et par timer før blir sånn åpenbart-løgn. De hadde nemlig bestemt seg for å ikke ta i mot besøk. Og jeg hadde kjørt langt. Ble så sur.

• Liker 1
Skrevet

Det blir liksom noe annet, er det i god tid, så er det på en måte greit. Folk reagerer på kriser på forskjellige måter, og det respekterer jeg fullt ut.

Men et par timer før blir sånn åpenbart-løgn. De hadde nemlig bestemt seg for å ikke ta i mot besøk. Og jeg hadde kjørt langt. Ble så sur.

Helt enig, utrolig irriterrende, og spesielt når det som blir sagt itillegg er åpentlys løgn...

Skrevet
HelenaNass skrev (3 minutter siden):

Det er noen som virkelig tror at andre er dumme.,

Skrevet

Det er noen som virkelig tror at andre er dumme.,

Ja, og noen vet å utnytte situasjoner. Vi hadde liksom avtalt møte, men brått så "kunne de ikke ta i mot besøk". Kunne tross alt være infisert med mutasjonsviruset, så de låste seg inn og bestilte Foodora. Fantastisk. Det ble trøstemat fra McD på meg.

Skrevet

Ja, og noen vet å utnytte situasjoner. Vi hadde liksom avtalt møte, men brått så "kunne de ikke ta i mot besøk". Kunne tross alt være infisert med mutasjonsviruset, så de låste seg inn og bestilte Foodora. Fantastisk. Det ble trøstemat fra McD på meg.

Det som verste er jo at de må jo korona, skal de gjemme seg 10 dager da eller?

Skrevet

"sorry skulle stå:

karantene :)

Skrevet

Det som verste er jo at de må jo korona, skal de gjemme seg 10 dager da eller?

Formulerte meg feil. De var ikke smittet - men de var redd for at jeg kunne være. Og samfunnet forøvrig. Så de valgte å stenge døra. Fire barn og mannen satt der hele helgen, vet ikke hvordan det gikk videre.

Skrevet

Formulerte meg feil. De var ikke smittet - men de var redd for at jeg kunne være. Og samfunnet forøvrig. Så de valgte å stenge døra. Fire barn og mannen satt der hele helgen, vet ikke hvordan det gikk videre.

Her ble det sagt at nærkontakt var smittet..

Skrevet

Koronaprofitørene finnes på et mye høyere nivå enn dette.
Det verste måtte være å ikke bli trodd dersom man nokså plutselig merker at formen blir dårlig. I våre dager, er det ulovlig å ta sånne sjanser.

Anonymkode: dad6c...641

Skrevet

"alså positiv prøve. Og måtte teste seg.

Man da må i karantere uansett hva prøven sier.

Skrevet

Det verste måtte være å ikke bli trodd dersom man nokså plutselig merker at formen blir dårlig. I våre dager, er det ulovlig å ta sånne sjanser.

Jeg er for i sannheten jeg da.

Men ikke avlyse i siste liten.

Rett før man skal møtes.

Skrevet

Jeg er for i sannheten jeg da.

Men ikke avlyse i siste liten.

Rett før man skal møtes.

Nei nei, jeg er også for sannheten. Det ble bare feil, hele situasjonen, tror ikke noen var ute etter å skuffe noen, men det bare ble sånn. Ser at jeg skrev feil - ingen som var smittet, men JEG kunne jo tatt med meg mutasjonsvirus inn til dem. Beklager, hehe. Hadde de vært smittet og plutselig måtte i karantene og testes og alt det der, så er det fair enough.

Skrevet

Nei nei, jeg er også for sannheten. Det ble bare feil, hele situasjonen, tror ikke noen var ute etter å skuffe noen, men det bare ble sånn. Ser at jeg skrev feil - ingen som var smittet, men JEG kunne jo tatt med meg mutasjonsvirus inn til dem. Beklager, hehe. Hadde de vært smittet og plutselig måtte i karantene og testes og alt det der, så er det fair enough.

Ikke sant, men det er bare feil avlyse i siste øyblikket-da skal være emergency.

Ikke fordi du har funnet på noe bedre å gjøre...

Slike venner kutter jef ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva har dette med saken å gjøre?

Skrevet

For oss introverte er Korona verdens beste unnskyldning for å bli hjemme i fred og ro.

• Liker 2
Skrevet
Kalevala skrev (Akkurat nå):

For oss introverte er Korona verdens beste unnskyldning for å bli hjemme i fred og ro.

Så du ofte lager AVTALER for å AVLYSE de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...