Gå til innhold

Bettatt etter Facetime-date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en spontan FaceTime-date med en fyr i helgen. Vi har aldri møtt hverandre før. Hadde aldri trodd at vi skulle prate så lenge. Vi skravla i tre timer, til klokken var litt over 6 på morgningen.

MEN! Han var alkohol påvirket. Klokken var 3 og han var på en fest og jeg synes det var veldig søtt av han å dra hjem for å Facetime med meg. Men han virket ikke full da. Han sa han var på grensen til å bli full. Anyway, jeg syns han var så fin og så sjarmerende at jeg har bare tenkt på han siden da. 

PS. Vi har ikke mulighet til å treffes i nærmeste fremtid pga. at han bor (studerer) i et annet land. Han vil hjem til Norge i påsken men det er veldig usikkert. 

Så spørsmålet mitt er (mulig et veldig dumt et): Hadde dere, særlig menn, brukt så mye tid på å prate/skravle med noen for moro skyld?

Anonymkode: 83083...0d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg var på en spontan FaceTime-date med en fyr i helgen. Vi har aldri møtt hverandre før. Hadde aldri trodd at vi skulle prate så lenge. Vi skravla i tre timer, til klokken var litt over 6 på morgningen.

MEN! Han var alkohol påvirket. Klokken var 3 og han var på en fest og jeg synes det var veldig søtt av han å dra hjem for å Facetime med meg. Men han virket ikke full da. Han sa han var på grensen til å bli full. Anyway, jeg syns han var så fin og så sjarmerende at jeg har bare tenkt på han siden da. 

PS. Vi har ikke mulighet til å treffes i nærmeste fremtid pga. at han bor (studerer) i et annet land. Han vil hjem til Norge i påsken men det er veldig usikkert. 

Så spørsmålet mitt er (mulig et veldig dumt et): Hadde dere, særlig menn, brukt så mye tid på å prate/skravle med noen for moro skyld?

Hvor gammel er han? Når snakket dere igjen?

Anonymkode: 63b7f...d7f

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor gammel er han? Når snakket dere igjen?

Anonymkode: 63b7f...d7f

Vi er 30 år begge to! Vi snakket ikke noe særlig etter det. Bare snap her og der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er 30 år begge to! Vi snakket ikke noe særlig etter det. Bare snap her og der.

Han snakker nok med flere.

Anonymkode: b35a1...2ff

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Glem han. Ikke snakket noe særlig etter tre timer med Facetime? En snap her og der er sånn alle driver med hver dag. 

Du var en grei samtalepartner i fylla og thats it. Hvis han er interessert så hadde du hørt mye mer fra han. 

Anonymkode: fdcf8...2e9

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Glem han. Ikke snakket noe særlig etter tre timer med Facetime? En snap her og der er sånn alle driver med hver dag. 

Du var en grei samtalepartner i fylla og thats it. Hvis han er interessert så hadde du hørt mye mer fra han. 

Anonymkode: fdcf8...2e9

Hehe, jeg tror heller ikke at han er ‘der’. Mulig jeg var en grei samtalepartner i fylla. Derfor legger jeg ikke noe mer i det. Syns det var veldig hyggelig, vi hadde en veldig god kjemi og snakket om alt og ingenting. Ellers hadde vi ikke facetimet så lenge. Tror heller ikke vi hadde lagt på hvis det ikke var sååå sent. Håper jo at han vil facetime med meg igjen. Ble liksom keen på han..

TS

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Han snakker nok med flere.

Anonymkode: b35a1...2ff

Mulig det. For det gjør jeg også. Tror ikke det er noen av oss som «planlegger» at vi skal date. Vi er så langt unna hverandre akkurat nå. Men vet at vi vil treffe hverandre når muligheten byr seg. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...