Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanligvis helt feilfri hud,men av og til popper det fram en sikkerlig hissig kvise eller jeg får en del rødlige partier i huden-kvisen kan forresten også ofte være ordentlig rød. Jeg bruker vanligvis YSLs consealer og den funker helt fint til daglig når jeg ikke har mye å dekke over,men holder ikke helt de gangene jeg har en knallrød kvise eller nese.... Noen som har noen tips til dekkstift/concealer som kan dekke over kviser og rødhet i huden?

Takk.

Eileen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sagt det før, men sier det gjerne igjen. Helena Rubinstein Magic concealer :)

Skrevet
Har sagt det før, men sier det gjerne igjen. Helena Rubinstein Magic concealer  :)

Takk for svar!

Så det er en concealer som dekker mer enn mange andre? Har du prøvd for eks Diors pen eller YSLs pen-den er mer dekkende en dem?

Skrevet

Dekktusjer er jo først og fremst ment til bruk under øynene, der de skal lyse opp i tillegg til å dekke litt. En dekkstift som den Lilypie nevner, har derimot svært bra dekkevne, men er kanskje ikke like bra under øynene.

Skrevet
Takk for svar!

Så det er en concealer som dekker mer enn mange andre? Har du prøvd for eks Diors pen eller YSLs pen-den er mer dekkende en dem?

Det er en concaler på tube, som dekker godt, men gir naturlig resultat. Jeg har vel litt lignende hud som deg, og kunne ikke klart meg uten denne... Drøy og billig også.Synes den fungerer gost under øynene også, men vær sparsom med mengden.

Som Elphaba sier, pennene er mer å regne som en highligt og for å skjule ringer under øynene. De fungerer godt til det bruket, og ja, jeg har prøvd begge :)

Skrevet

Takker for svar!

Nei, som dere sier, den er kanskje ikke så bra under øynene,men jeg kan fortsette med concealeren fra YSL under øynene-der funker den kjempe fint...

Skal ta meg en tur innom parfymeriet å få en prøve! ;)

Skrevet

Når du snakker om hissige kviser, har jeg nå prøvd en tube fra Vichy, som skal tørke ut kvisene, og gjøre de mindre hissige og røde.

Og jaggu virker den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...