AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Jeg trenger å spare litt og har en del klær som nå er for stor for meg. Men jeg merker at det er vanskelig å selge kun et plagg. Er det noen som har erfaring med å selge i pose? Og til hvilken pris? Jeg har varierte klær (underdeler, overdeler, kjoler, skjørt, noe treningsklær). Noe er brukt en del, men fremstår fremdeles pent og noe er knapt brukt/aldri brukt. Er typisk fra HM, Veromoda, Byoung, litt fra utlandet, Floyd osv. Ny pris har sikkert lagt på mellom 100-800kr per plagg. Og er det lurt å lage egne poser med overdeler osv? Eller godt og blandet? Anonymkode: 19be7...568
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Etter hva jeg har sett på Finn så koster en pose med klær toppen 200 kr... Du kan få mer om du tar et fint bilde av hvert klesplagg og skriver at der kun selges samlet. Legg ut alle bildene på Finn og skriv under hvert eneste bilde hvor nye plagget kostet som nytt, om det er ubrukt eller lite brukt og hva prisen nå er. Og i teksten i annonsen så skriver du «selges KUN samlet for (ditt beløp) kr. Anonymkode: 68c05...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå