AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Som f eks at noen i nærkontakt? https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/testing-og-oppfolging-av-smittede/definisjoner-av-mistenkte-og-bekreftede-tilfeller-med-koronavirus-coronavir/ Og at man må testes? Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som f eks at noen i nærkontakt? https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/testing-og-oppfolging-av-smittede/definisjoner-av-mistenkte-og-bekreftede-tilfeller-med-koronavirus-coronavir/ Og at man må testes? Anonymkode: 0d7e1...ee8 For nærkontakt: Du skal være i karantene i 10 døgn etter siste kontakt med den som er smittet. Anonymkode: 0d7e1...ee8
Aragorn ll Elessar Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 (endret) Nei Endret 22. februar 2021 av Aragorn ll Elessar
Gjest NoDiablo Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Nei, ikke som jeg vet. Det har jo vært anbefalt å ikke møtes, så det er forståelig at det også blir brukt som årsak.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (9 minutter siden): Nei Så bra, jeg synes det er dårlig å bruke det som unskyldning- er det ikke en unskyldning enda bedre. Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 NoDiablo skrev (4 minutter siden): Nei, ikke som jeg vet. Det har jo vært anbefalt å ikke møtes, så det er forståelig at det også blir brukt som årsak. Så bra, jeg synes det er dårlig å bruke det som unskyldning- er det ikke en unskyldning enda bedre. Anonymkode: 0d7e1...ee8
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Hvorfor er det en dårlig unnskyldning? Syntes heller holdningene deres burde strammes inn, dere er vel smittesprederne der ute - skjerp dere og hold dere for dere sjæl... 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det en dårlig unnskyldning? Syntes heller holdningene deres burde strammes inn, dere er vel smittesprederne der ute - skjerp dere og hold dere for dere sjæl... Du vet hva en unskyldning er? Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det en dårlig unnskyldning? Syntes heller holdningene deres burde strammes inn, dere er vel smittesprederne der ute - skjerp dere og hold dere for dere sjæl... Alså juge. At det ikke sant. Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 Jeg bruker det så sant jeg kan. Har noen bekjente der det bare ikke nytter å si nei. Dvs, det nytter, men de skal alltid bli sure, diskutere, «er jeg ikke bra nok» (nei, du er driiiitkjedelig og selvhøytidelig). Vi er i samme krets så jeg kan ikke kutte for godt og de tar ikke hint. I stedet for at de spør hver helg om jeg vil ta et glass vin og jeg lyver om at jeg er opptatt, så skylder jeg nå på kohort og korona. Når det er sagt - jeg sier det samme til de jeg savner og VIL treffe også, men da er det sannhet, ikke unnskyldning. Har kun sett de aller, aller nærmeste på ett år nå snart, det er vel 2-3 stk. Fordelen med korona er å slippe mas fra folk som ikke kan ta hint. Anonymkode: 1819c...eae 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker det så sant jeg kan. Har noen bekjente der det bare ikke nytter å si nei. Dvs, det nytter, men de skal alltid bli sure, diskutere, «er jeg ikke bra nok» (nei, du er driiiitkjedelig og selvhøytidelig). Vi er i samme krets så jeg kan ikke kutte for godt og de tar ikke hint. I stedet for at de spør hver helg om jeg vil ta et glass vin og jeg lyver om at jeg er opptatt, så skylder jeg nå på kohort og korona. Når det er sagt - jeg sier det samme til de jeg savner og VIL treffe også, men da er det sannhet, ikke unnskyldning. Har kun sett de aller, aller nærmeste på ett år nå snart, det er vel 2-3 stk. Fordelen med korona er å slippe mas fra folk som ikke kan ta hint. Anonymkode: 1819c...eae Hva gjør du om hvis folk ser deg ute? Når du egentlig skal sitte i karantene? Du kan jo ikke det før du får beskjed om at testen er negativ. OG er en nærkontakt smittet MÅ du sitte i karante 10 dager uansett. Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker det så sant jeg kan. Har noen bekjente der det bare ikke nytter å si nei. Dvs, det nytter, men de skal alltid bli sure, diskutere, «er jeg ikke bra nok» (nei, du er driiiitkjedelig og selvhøytidelig). Vi er i samme krets så jeg kan ikke kutte for godt og de tar ikke hint. I stedet for at de spør hver helg om jeg vil ta et glass vin og jeg lyver om at jeg er opptatt, så skylder jeg nå på kohort og korona. Når det er sagt - jeg sier det samme til de jeg savner og VIL treffe også, men da er det sannhet, ikke unnskyldning. Har kun sett de aller, aller nærmeste på ett år nå snart, det er vel 2-3 stk. Fordelen med korona er å slippe mas fra folk som ikke kan ta hint. Anonymkode: 1819c...eae Og hvis du leser,så er ikke det du skriver helt det jeg spør om. Det du skriver synes jeg er helt innafor enn å ha en avtale og avlyse den, Og bruke korona som en unskyldning for å avlyse. Ikke helt det samme.. Anonymkode: 0d7e1...ee8 1
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #13 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du vet hva en unskyldning er? Anonymkode: 0d7e1...ee8 Oisann, jeg snakker med den delen av befolkningen ja... Oki gghf
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #14 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (2 minutter siden): Oisann, jeg snakker med den delen av befolkningen ja... Oki gghf Er det sant så er det jo bra. Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #15 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (3 minutter siden): Oisann, jeg snakker med den delen av befolkningen ja... Oki gghf Men bruke det som unskyldning=lyve. Det burde alle nordmenn vite. Som du ser i tråden utenom deg. Anonymkode: 0d7e1...ee8
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #16 Skrevet 23. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men bruke det som unskyldning=lyve. Det burde alle nordmenn vite. Som du ser i tråden utenom deg. Anonymkode: 0d7e1...ee8 Man kan bruke unnskyldning for å lyve ja, jeg er ikke dødfødt. Gjør du deg selv dum for å beskrive dette for meg, eller prøver du å få meg til å virke dum? Endret 23. februar 2021 av bestelvenn
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #17 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (Akkurat nå): Man kan bruke unnskyldning for å lyve ja, jeg er ikke dødfødt. Ja, så bra. Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #18 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (Akkurat nå): Man kan bruke unnskyldning for å lyve ja, jeg er ikke dødfødt. Da skjønner jeg ikke helt hva poenget ditt er i denne tråden? Anonymkode: 0d7e1...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #19 Skrevet 23. februar 2021 bestelvenn skrev (41 minutter siden): skjerp dere og hold dere for dere sjæl... Hvis du ikke skjønner spørsmålet, så trenger du heller ikke svare. Skjerp deg og hold deg for deg sjæl... Anonymkode: b207c...8fa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #20 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke skjønner spørsmålet, så trenger du heller ikke svare. Skjerp deg og hold deg for deg sjæl... Anonymkode: b207c...8fa Ja, de allerde fleste skjønner godt hva det utrykket betyr, og med resten av opplysningene. Anonymkode: 0d7e1...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå