AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Begynner da forholdet på nytt, eller forsetter det fra det fra der det tok slutt ? Anonymkode: 0f0b6...0ed
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Det skjer ikke. Tror det må være noen andre du sikter til. Anonymkode: 8013c...f30 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 I mitt tilfelle startet vi ikke om igjen, men fortsatte ikke fra der vi slapp heller. Det var jo en ny start, men det lå jo en historie bak og ny (og bedre) vei til målet. Anonymkode: 01321...976 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Så bra det er håp for at kjærlighet kan blusse opp og bli "ny" igjen.. Altså, vi takler jo dette fenomenet med slekt og vennskap, familiære forhold - man kan dra ligninger følelsesmessig og kjenne på om "gidder jeg", "er det verdt det"... Jeg har følt på både positiv of negativ retning, men aldri vært i den situasjonen om min sjelevenn-person. Hadde jeg sagt ja til det, så hadde det blitt 100% fra meg. Begge måtte følt like sterkt å ville dette. Jeg er åpen for ny start! tyr~ Anonymkode: be5df...2ee
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begynner da forholdet på nytt, eller forsetter det fra det fra der det tok slutt ? Anonymkode: 0f0b6...0ed Det fortsetter der det tok slutt, men med en ny start. /Nytt utgangspunkt 1
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Jeg og forloveden min var "sammen" /holdte på i rundt 1-2 år, og gjorde det slutt - vi hadde ikke kontakt på 2 år, så ble vi sammen igjen og flyttet sammen relativt raskt. Vi er forlovet nå og er lykkeligere enn lykkelig kan bli
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det skjer ikke. Tror det må være noen andre du sikter til. Anonymkode: 8013c...f30 Hva er det med brukere som dette ? Hva er poenget med å gjøre seg dumme med vilje ? Anonymkode: 0f0b6...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Forstår dere alvorlig talt ikke at dette er et hypotetisk spørsmål ? Makan. Anonymkode: 0f0b6...0ed
Million Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 (endret) Jeg tror at i sånne tilfeller, har det lett for å virke rosenrødt de første ukene, før gamle greier sakte begynner å dukke opp til overflaten igjen. Grunnene til at man gjorde det slutt første gangen, ligger der sannsynligvis fremdeles og lurer, og så dukker de opp. Det skal godt gjøres å gjennomgå en total personlighetsforvandling, slik at gamle problemer ikke lenger er en "greie" i forholdet, men er helt ryddet av banen. En leopard kan ikke forandre sine flekker, eller noe slikt, er det noe som heter. Selvfølgelig kan det skje et og annet mirakel, men generelt tror jeg ikke livet blir rosenrødt av å gjenoppta forholdet med en man tidligere har gjort det slutt med. Endret 23. februar 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Begynner da forholdet på nytt, eller forsetter det fra det fra der det tok slutt ? Anonymkode: 0f0b6...0ed Jeg tror det er avhengig av grunnen til at det ble slutt. Utroskap eller annet grufs som ikke er ryddet opp i?? Dritten blir ikke borte, det blir bare lagret og kommer frem igjen. I mitt tilfelle var det ikke en god ide. Jeg ser det i ettertid. Men det har jo skranglet og gått seg til over årene . Men hadde ikke gjort det igjen. Ble sammen med kjæresten tidlig. dvs få partnere og lite tid til "rase fra seg". Dette ble åpenbart et savn for kjæresten. Og tilslutt ble fristelsen for å prøve andre for stor. Resulatet var at det ble slutt selfølgelig. Men så ble vi sammen igjen en god stund senere. Savnet ble for stort. Men i ettertid ser jeg det kostet meg mye. Eget selvbilde, stolthet osv. Egentlig for mye å skrive om. Det ødela mye i lengden og kjæresten ville heller se fremover fremfor å støtte meg i den prossessen. Anonymkode: 7ff71...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå