Gå til innhold

Han hvisker meg inn i øret at han elsker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare holdt på å 2 uker, men han er mye hos meg. Jeg ønsket bruke tid til å finne ut om vi passer sammen før vi kan kalle oss kjærester (vi har ikke tatt den praten enda), men vi koser, kysser og har mye Netflix & chill, som om at vi skulle vært sammen... Men når vi spooner i sofaen og ser på film, har han begynt å hviske «jeg elsker deg» i øret mitt. Jeg ignorerte det første gangen, for jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, ble så satt ut. Når vi skulle legge oss og han trodde jeg hadde sovnet, så hvisket han det igjen inn i øret mitt. Jeg lot videre som jeg sov. I dag, da vi så på film, så hvisket han det til meg igjen, og jeg snudde meg og sa «åja»....... 🤣 

Jeg får helt fnatt jeg, Dette her går jo alt for fort frem. Begynner få avsmak pga denne elsker deg hviskingen. 

over driver jeg eller er det wierd?? 

må påpeke igjen, bare kjent hverandre i 2 uker!

Anonymkode: 88a2b...c02

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg friket totalt ut ava

Ta en prat med ham? Si at du føler det blir vel overkill med kjærlighetserklæringer etter så kort tid!

• Liker 9
Skrevet

Be han roe tempoet et hakk eller to😂

• Liker 6
Skrevet
Jentadi skrev (23 minutter siden):

Be han roe tempoet et hakk eller to😂

Eller 5 🙈

ts

Anonymkode: 88a2b...c02

• Liker 3
Skrevet

Creep 

Anonymkode: 8a8d3...020

• Liker 2
Skrevet

Uff. Det gjør "min" og. Jeg må nok dumpe han 😕 Liker han men han er så mye. 

Anonymkode: 4c311...324

Skrevet

OI, det der hadde ikke jeg takla - hadde dumpa han tvert.

Skrevet

Hm. Kanskje han "bare" er livredd for å miste deg? For min del hadde det vært stopp med en gang. Sånne orker jeg ikke altså. Se faretegnet her og sett ned foten - snakker av erfaring.

Skrevet

Det sa min etter 2 uker, vi har vært sammen 6 år nå. Du sier bare det er litt vel tidlig å si elsker deg bare, si du ikke kan gjengjelde de ordene siden dere kjenner hverandre ikke særlig enda. 

Anonymkode: 47604...96b

• Liker 3
Skrevet

Min ex sa det etter 3 uker sammen (hadde kjent han noen mnd lenger), vi var sammen i 25 år. Så det går ann. (Da han ble ex elska han meg fortsatt, var jeg som gikk)

Anonymkode: acf18...955

Skrevet

Syns du kan forsøke følgende: gi ham en god klem mens du hvisker "æ slæpp itj dæ før du slæpp mæ", for så å knekke sammen i krampelatter. Kanskje han tar hintet da? 🤔

Anonymkode: 306aa...e6b

• Liker 1
Skrevet

Folk er forskjellige. Mulig han elsker deg, mulig han bare har veldig lett for å bruke dette ordet. Men jeg synes ikke bare du skal ignorere det. Si at vi har det fint sammen, men for meg kan jeg ikke si det samme enda. 

Anonymkode: 308a8...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...