AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Hun ene begynte å gråte, endte med at hun tok den allikevel. Vi fleste tar, men det er da virkelig ikke innafor å kjefte på folk slik? Flere som får press fra leder? Anonymkode: 359ab...c3f 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 (endret) Ikke ok å kjefte, men jeg hadde anbefalt vedkommende å finne en annen jobb. Anonymkode: d63c8...e04 Ryddet for avsporinger. Edie, adm. Endret 25. februar 2021 av Edie 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hun ene begynte å gråte, endte med at hun tok den allikevel. Vi fleste tar, men det er da virkelig ikke innafor å kjefte på folk slik? Flere som får press fra leder? Anonymkode: 359ab...c3f Selvfølgelig skal hun kjefte på folk som ikke tar vaksine uten grunn. Det skulle bare mangle! Anonymkode: 0ff5a...868 15
pia mater Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 (endret) Kan ikke forstå at det er det store problemet. Vi er mange innen helse som vil ha vaksine, så gi den til noen av oss. På min arbeidsplass har ingen fått tilbud om vaksine enda. Endret 22. februar 2021 av pia mater 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Det er frivillig å ta vaksinen, så ingen kan tvinge noen til å ta den. Anonymkode: 847ab...ab2 8
Pappi Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Sier ikke at det gjelder TS, MEN jeg opplever at mange har en veldig lav terskel for hva de kaller å få "kjeft". 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Men uansett mener jeg det ikke er greit av en sjef å kjefte og smelle på ansatte som ikke vil vaksinere seg. Man kommer nok lengre med et grundig vaksinasjonskurs for de aktuelle ansatte. Og samtaler hvor man finner ut hva de er redde for, og tar tak i det. Anonymkode: ca6e0...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Det må være lov å tenke seg om som helsepersonell og privatperson om man ønsker koronavaksinen eller ikke. Uproft og unødvendig å kjefte. Anonymkode: 72741...51e Ryddet for avsporinger. Edie, adm. Endret 25. februar 2021 av Edie 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Man kan tenke hva man vil om helsepersonell som ikke ønsker å la seg vaksinere, men nå er vaksinen valgfri og denne lederens adferd bør rapporteres videre. Jeg regner med at TS sin arbeidsplass har retningslinjer for intern varsling. Lederen har faktisk ikke noe med om kollegaen til TS er vaksineskeptiker eller om hun prøver å bli gravid. Det er en privatsak. Anonymkode: 251cd...bd4 8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Hvis det var tvang på arbeidsplassen ville jeg sagt opp. Anonymkode: f29cb...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Hos oss fikk vi sms og svarte ja eller nei, og ikke noe mer fuss enn det. Jobber i helsevesenet og de aller fleste hos oss tok, ei tok ikke fordi hun tidligere har blitt utrolig dårlig i flere mnd etter vaksine, så hun turte rett og slett ikke. Ei har nok litt sånn konspirasjonsteorier og andre litt merkelige grunner for å ikke ta. Men arbeidsgiver gjør uansett ikke forskjell, og det var null press. Opplevde ekstremt mye større press når det gjaldt svineinfluensavaksinen. Anonymkode: c3cfb...6c1 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hos oss fikk vi sms og svarte ja eller nei, og ikke noe mer fuss enn det. Jobber i helsevesenet og de aller fleste hos oss tok, ei tok ikke fordi hun tidligere har blitt utrolig dårlig i flere mnd etter vaksine, så hun turte rett og slett ikke. Ei har nok litt sånn konspirasjonsteorier og andre litt merkelige grunner for å ikke ta. Men arbeidsgiver gjør uansett ikke forskjell, og det var null press. Opplevde ekstremt mye større press når det gjaldt svineinfluensavaksinen. Anonymkode: c3cfb...6c1 Det er selvsagt sånn det skal være. Anonymkode: f29cb...1e2 2
Edie Skrevet 25. februar 2021 #13 Skrevet 25. februar 2021 Ryddet for avsporinger, brukerdebatt, brukerangrep, antivaksinedebatt og svar til dette. Edie, adm.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 Hvordan går det, ts? Anonymkode: d806d...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå