Gå til innhold

Han gjør en ting som er litt turn off før sex ☹️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ligger å kysser og skjønner hvor dette leder veien. Vi har nettopp begynt, jeg har så vidt begynt, jeg er egentlig ikke så kåt enda, men er på vei. Så tar han bestemt tak i hånda mi og fører den mot hans penis. Sånn hint hint ta på den. Jeg er ikke helt der enda og ønsker bare fortsette kysse og føle kroppene våres inntil hverandre. Men så tar han bestemt tak i hånda mi og fører det til hans penis igjen. Jeg tar den vekk, han fører den tilbake, Og jeg mister lysten helt og klarer ikke fortsette 🙄 

Anonymkode: ff249...082

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så si til han at han skal slutte med det!!! Tror du Kvinneguiden kjenner typen din og har tenkt å ringe han for å si at dama hans ikke liker det han gjør!?!??!? 

Anonymkode: cba7a...dd4

• Liker 39
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Å kose og kline er rart om man ikke tar på hverandre samtidig, så jeg skjønner at han vil at du skal ta på han. Men om du ikke liker det, får du si at dere ikke skal berøre hverandre før du sier ifra .

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så si til han at han skal slutte med det!!! Tror du Kvinneguiden kjenner typen din og har tenkt å ringe han for å si at dama hans ikke liker det han gjør!?!??!? 

Jeg trodde det var hint nok at på hans tredje forsøk på å få meg til å runke han, at han ble avvist... tenkte mer på å få forslag hvordan håndtere situasjonen av dere her på KG. 

Hvorfor er du så krass? 🤷🏼‍♀️ KG er jo et sted msn spør om råd 

ts

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi ligger å kysser og skjønner hvor dette leder veien. Vi har nettopp begynt, jeg har så vidt begynt, jeg er egentlig ikke så kåt enda, men er på vei. Så tar han bestemt tak i hånda mi og fører den mot hans penis. Sånn hint hint ta på den. Jeg er ikke helt der enda og ønsker bare fortsette kysse og føle kroppene våres inntil hverandre. Men så tar han bestemt tak i hånda mi og fører det til hans penis igjen. Jeg tar den vekk, han fører den tilbake, Og jeg mister lysten helt og klarer ikke fortsette 🙄 

Da må du fortelle ham at dette ikke tenner deg...

• Liker 5
Skrevet

Kommuniser og problemet er da løst om han er et fungerende menneske. 

• Liker 4
Skrevet

Tror det her er tull 

Anonymkode: b0cb7...c0b

• Liker 3
Skrevet

Er du personen som bare skal ligge å kysse i 30 min uten beføling? Slikt er gørr kjedelig i lengden. 

Folk er forskjellige, husk det. 

• Liker 7
Skrevet

Er enda mere turn off å ikke ta på hverandre når man setter i gang sex?? Hvor gjør du av hendene dine liksom?

• Liker 7
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Å kose og kline er rart om man ikke tar på hverandre samtidig, så jeg skjønner at han vil at du skal ta på han. Men om du ikke liker det, får du si at dere ikke skal berøre hverandre før du sier ifra .

Ja jeg skjønner og er faktisk enig. Men det er litt lenger uti forplayet 😅

Her er det snakk om at det er litt nussing også skal alt fokuset over på hans penis med en gang, jeg er ikke klar og blir stressa. Han gjør det for tidlig 🤷🏼‍♀️

ts

• Liker 27
Skrevet

du høres kjedelig ut ts.

Anonymkode: 2eedf...5d3

• Liker 8
Skrevet
herremann skrev (1 minutt siden):

Er du personen som bare skal ligge å kysse i 30 min uten beføling? Slikt er gørr kjedelig i lengden. 

Folk er forskjellige, husk det. 

Nei jeg er absolutt ikke sånn 🙈 kysse i 5 min, klåing OG kyssing i 5 min så er jeg klar til sex jeg altså 😅 

men denne fyren virker ikke som vil kysse i det hele tatt og vil bare rett over på klåing. Jeg blir ikke kåt av bare klåing, jeg må ha kyss og nærhet og føle kroppene våres inntil hverandre også 🙈

ts

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg skjønner og er faktisk enig. Men det er litt lenger uti forplayet 😅

Her er det snakk om at det er litt nussing også skal alt fokuset over på hans penis med en gang, jeg er ikke klar og blir stressa. Han gjør det for tidlig 🤷🏼‍♀️

ts

SÅ SI DET TIL HAN! Er det så fordømt vanskelig? 

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner deg godt!

det som er turn off er jo at han ikke er tilstede med DEG og leser deg, men er ensporet og i sitt eget hode, du får ingen psykologisk intimitet og nærhets behov dekket med han.

det kan være vanskelig å be om det u en samtale, men det er nok eneste mulighet

• Liker 16
Skrevet
Misanthropis skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner deg godt!

det som er turn off er jo at han ikke er tilstede med DEG og leser deg, men er ensporet og i sitt eget hode, du får ingen psykologisk intimitet og nærhets behov dekket med han.

det kan være vanskelig å be om det u en samtale, men det er nok eneste mulighet

Hvordan skal han vite hva hun liker når hun ikke forteller han det? 

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂 Jeg må bare le.

Det hjelper ikke deg uansett hva vi her inne sier.

Dette må du jo fortelle til han for å løse problemet ditt.

Anonymkode: d83e6...cbb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal han vite hva hun liker når hun ikke forteller han det? 

Hadde han vørt opptatt av Henne!! Så hadde han merket at han måtte ta hendene hennes tre ganger til penisen sin, og det er fint han da viser hva han liker... men ikke tre ganger

• Liker 13
Skrevet

Du bør kanskje anmelde? Du tok hånden vekk gjentatte ganger?! og han fortsatte?. Kom deg bort fra den mannen nå han høres ikke stabil ut😨

Anonymkode: 2eedf...5d3

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror problemet mitt er at han vil skippe kysse delen og gå rett over til tafse delen uten kyssing. Han vil vi bare skal ligge å onanere hverandre, men jeg er så følsom der nede før jeg er kåt, så da blir jeg bare liggende å onanere han.,. Så vil han ha sex, men jeg er langt ifra klar 🙄 

Er enig at det er noen feil i kommunikasjonen her ja... men jeg syntes like vell ikke han tar hensyn til helt opplagte ting 😜 han vet hva jeg trenger for å bli kåt, det har jeg fortalt han

ts

• Liker 5
Skrevet

Han høres egoistisk ut. 

Anonymkode: a59ab...6de

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...