Laura80 Skrevet 22. februar 2021 #1 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg forstår ingenting og er skuffet; fordi syn av blod, eller rosa utflod da, ikke er så morsomt. Men hvorfor nå? jeg har vært uten prevensjon lenge og vil si jeg har 99,9% kontroll på eggløsning og syklus. Jeg har rimelig stabile sykluser, positive eltester samtidig som slim og smerter og da alltid mens 2 uker etter. Jeg har barn fra før også. Men Aldri har jeg spottet 4 dpo før. Ikke i graviditetene og ikke under prøving. Jeg KAN selvsagt ha vært uheldig at el ikke kom denne gang likevel, men det forundrer meg. Jeg er så trygg på syklusene at jeg mener bestemt jeg vet eksakt når el var. Både utflod, temp, eltest, åpen tapp , smerter , samt stabile sykluser. Har noen vært borti dette ? Har noen hatt feste blødning feks? Hvordan er det? Har som sagt aldri hatt det i mine tidligere graviditeter så dette er jeg helt ukjent med i såfall. Men går det an? noen som har vært borti lignende ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Del Skrevet 22. februar 2021 Kan ikke få festeblødning 4 dpo. Anonymkode: 9dc17...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg ble inseminert og hadde en blødning tre dager etter. Trodde kanskje jeg hadde for sen eggløsning eller ett eller annet, men det viste seg faktisk at jeg ble gravid 😊 Anonymkode: 4e5f8...512 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå