Thomasine Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 Sitter å diskuterer; hvor mange ofre var det fra de ulike landene - ikke medregnet de innfødte? Finnes det endelige lister med antallet? da snakker jeg selvfølgelig om ulykken i SørØst -Asia...
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #2 Skrevet 20. august 2005 Sitter å diskuterer; hvor mange ofre var det fra de ulike landene - ikke medregnet de innfødte? Finnes det endelige lister med antallet? da snakker jeg selvfølgelig om ulykken i SørØst -Asia... ← Ofre??+ så regner du ikke med de innfødte? hva var de da?
Thomasine Skrevet 20. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2005 Vet du hva - jeg lurer på tallene på de omkomne og er spesielt ute etter antall ofre fra Norden. Selvfølgelig er de innfødte som døde også ofre, men har jeg lov til å spørre spesifikt etter noe uten og får slike "#%¤&¤# svar...? Start et eget emne/tema eller svar på noe du kan eller interesserer deg for! Virker som om du bare er ute etter krangel, gjest...??!! Kjeder du deg på en lørdag??!!
Gjest Berry Skrevet 20. august 2005 #4 Skrevet 20. august 2005 I følge vg.no: SVERIGE: "Det står nå 543 navn på politiets liste over savnede og omkomne etter tsunamien. 448 svensker er så langt identifisert som døde. " NORGE: "Tsunamien drepte mer enn 200000 mennesker. 84 av dem var nordmenn på ferie. 19 av de norske var barn som ennå ikke hadde fylt 12 år." FINLAND: "Rundt 180 finner omkom eller er fortsatt savnet etter flodbølgekatastrofen i Sør- og Sørøst-Asia annen juledag i fjor." DANMARK: "...i forbindelse med flodbølgekatastrofen som kostet 46 dansker livet i fjor."
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #6 Skrevet 21. august 2005 Vet du hva - jeg lurer på tallene på de omkomne og er spesielt ute etter antall ofre fra Norden. Selvfølgelig er de innfødte som døde også ofre, men har jeg lov til å spørre spesifikt etter noe uten og får slike "#%¤&¤# svar...? Start et eget emne/tema eller svar på noe du kan eller interesserer deg for! Virker som om du bare er ute etter krangel, gjest...??!! Kjeder du deg på en lørdag??!! ← Nei, jeg er ikke kranglete, om du oppfattet det slik. Kan du tenke deg hvordan andre oppfatter deg? Tenk på de som har fastboenede i land som omkom. Ser på svaret dittt at du tolererer ikke noe fra andre.
reddelinnea Skrevet 21. august 2005 #7 Skrevet 21. august 2005 uff, det er så vondt å se på de stakkars tsunamiofrene på tv. Tenk så grusomt å se en stor diger bølge komme mot en. Stakkars mennesker. Jeg har bare lyst til å sende en stor klem til alle jeg
Thomasine Skrevet 21. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2005 Nei, jeg er ikke kranglete, om du oppfattet det slik. Kan du tenke deg hvordan andre oppfatter deg? Tenk på de som har fastboenede i land som omkom. Ser på svaret dittt at du tolererer ikke noe fra andre. ← Mener du at jeg ikke har medfølelse med ALLE som omkom fordi jeg var ute etter spesifikk data??!! Har ikke ytterligere kommentar jeg... Ps. Ja, jeg oppfatter deg kranglete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå