Gå til innhold

Tsunamioffre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å diskuterer; hvor mange ofre var det fra de ulike landene - ikke medregnet de innfødte? Finnes det endelige lister med antallet? da snakker jeg selvfølgelig om ulykken i SørØst -Asia... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter å diskuterer; hvor mange ofre var det fra de ulike landene - ikke medregnet de innfødte? Finnes det endelige lister med antallet? da snakker jeg selvfølgelig om ulykken i SørØst -Asia... :)

Ofre??+ så regner du ikke med de innfødte? hva var de da?
Skrevet

:forvirret: Vet du hva - jeg lurer på tallene på de omkomne og er spesielt ute etter antall ofre fra Norden. Selvfølgelig er de innfødte som døde også ofre, men har jeg lov til å spørre spesifikt etter noe uten og får slike "#%¤&¤# svar...?

Start et eget emne/tema eller svar på noe du kan eller interesserer deg for! Virker som om du bare er ute etter krangel, gjest...??!! Kjeder du deg på en lørdag??!! ;)

Skrevet

I følge vg.no:

SVERIGE: "Det står nå 543 navn på politiets liste over savnede og omkomne etter tsunamien. 448 svensker er så langt identifisert som døde. "

NORGE: "Tsunamien drepte mer enn 200000 mennesker. 84 av dem var nordmenn på ferie. 19 av de norske var barn som ennå ikke hadde fylt 12 år."

FINLAND: "Rundt 180 finner omkom eller er fortsatt savnet etter flodbølgekatastrofen i Sør- og Sørøst-Asia annen juledag i fjor."

DANMARK: "...i forbindelse med flodbølgekatastrofen som kostet 46 dansker livet i fjor."

Skrevet

Flott!! Takk for hjelpen!! :)

Skrevet
:forvirret:  Vet du hva - jeg lurer på tallene på de omkomne og er spesielt ute etter antall ofre fra Norden. Selvfølgelig  er de innfødte som døde også ofre, men har jeg lov til å spørre spesifikt etter noe uten og får slike "#%¤&¤# svar...?

Start et eget emne/tema eller svar på noe du kan eller interesserer deg for! Virker som om du bare er ute etter krangel, gjest...??!! Kjeder du deg på en lørdag??!! ;)

Nei, jeg er ikke kranglete, om du oppfattet det slik.

Kan du tenke deg hvordan andre oppfatter deg? Tenk på de som har fastboenede i land som omkom.

Ser på svaret dittt at du tolererer ikke noe fra andre.

Skrevet

uff, det er så vondt å se på de stakkars tsunamiofrene på tv. Tenk så grusomt å se en stor diger bølge komme mot en. Stakkars mennesker. :(

Jeg har bare lyst til å sende en stor klem til alle jeg :klem:

Skrevet
Nei, jeg  er ikke kranglete, om du oppfattet det slik.

Kan du tenke deg hvordan andre oppfatter deg? Tenk på de som har fastboenede i land som omkom.

Ser på svaret dittt at du tolererer ikke noe fra andre.

:overrasket:

Mener du at jeg ikke har medfølelse med ALLE som omkom fordi jeg var ute etter spesifikk data??!! :overrasket:

Har ikke ytterligere kommentar jeg... ;):)

Ps. Ja, jeg oppfatter deg kranglete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...