AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Hei! Fikk toastjern til jul og har kun brukt det en gang fordi det luktet så rart, og smakte rart når det var ferdig. Hvorfor er det sånn? Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den ekle lukten og smaken? Det smaker faktisk sånn som det lukter, og lukten er vanskelig å beskrive. Takk for svar! Jeg bare ELSKER toast 😍💕🥰 Anonymkode: 4f7fb...954
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Hva slags lukt? Rengjorde du toastjernet før du brukte det første gang? Har du lest bruksanvisningen? Står det at man må gjøre noe spesielt med det før man tar det i bruk? Anonymkode: 29d64...fe3 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags lukt? Rengjorde du toastjernet før du brukte det første gang? Har du lest bruksanvisningen? Står det at man må gjøre noe spesielt med det før man tar det i bruk? Anonymkode: 29d64...fe3 Det er vanskelig å beskrive lukten. Det lukter nytt men ekkelt. Nei, jeg rengjorde det ikke før bruk fordi han jeg fikk gaven av sa til meg at det ikke måtte vaskes med vann så hvordan skal jeg rengjøre det da? Jeg finner ikke bruksanvisningen, tror jeg klarte å kaste den ved en feil da jeg kastet esken. Ts Anonymkode: 4f7fb...954
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Mulig det burde fått varmet seg skikkelig opp uten noe i før du brukte det første gang. Og deretter tørke over med fuktig klut e.l. Sånt pleier stå i bruksanvisningen. Anonymkode: 573d3...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vanskelig å beskrive lukten. Det lukter nytt men ekkelt. Nei, jeg rengjorde det ikke før bruk fordi han jeg fikk gaven av sa til meg at det ikke måtte vaskes med vann så hvordan skal jeg rengjøre det da? Jeg finner ikke bruksanvisningen, tror jeg klarte å kaste den ved en feil da jeg kastet esken. Ts Anonymkode: 4f7fb...954 Det er forskjell på å vaske noe med en lett fuktig klut, evt. med såpe på, og å putte hele greia under springen. Det første er OK, det andre ikke. Og om det første ikke er OK hadde jeg uansett ikke turt å bruke det. Anonymkode: 573d3...1c5 5
Siri_H Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Mange sånne apparater må "brenne seg inn" før du bruker den. Da brenner du vekk deler av overflatebehandlingen som gjør at det lukter vondt og setter smak på maten. Sett det på full guffe en stund uten mat i og se om det hjelper. 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Du må la det stå på høyeste varme og brenne bort lukten. Når det er kaldt vasker du med en fuktig klut. Anonymkode: 0a6eb...b40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå