AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Argh, jeg fikk skrevet feil adresse i en pakke jeg skal sende med helthjem. Avbestilte henting i kveld og satt den til i morgen for å se om jeg får endret det innen den tid. Står i FAQ at adressen kan endres i nettbutikken frem til pakken går ut fra deres lager, men jeg finner ingen steder jeg kan endre det😬😬 Får bare kjøpe ny sending hvis jeg ikke klarer å fikse det, men da bruker jeg mer penger på sending enn hva pakken er verdt. Noen som har peiling på hvor eksakt man kan endre adresse?? Anonymkode: a1d24...73c
Mezzosoprena Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 De har kundeservice du kan kontakte.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Argh, jeg fikk skrevet feil adresse i en pakke jeg skal sende med helthjem. Avbestilte henting i kveld og satt den til i morgen for å se om jeg får endret det innen den tid. Står i FAQ at adressen kan endres i nettbutikken frem til pakken går ut fra deres lager, men jeg finner ingen steder jeg kan endre det😬😬 Får bare kjøpe ny sending hvis jeg ikke klarer å fikse det, men da bruker jeg mer penger på sending enn hva pakken er verdt. Noen som har peiling på hvor eksakt man kan endre adresse?? Anonymkode: a1d24...73c Du må avbestille og bestille ny sending. Og ta kontakt med kundeservice om refundering av pengene. Anonymkode: 38e13...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå