AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Har tegnet med kulepenn. Fortell meg om denne skapningen 😊 Hva ser dere? Hvor er dette? Hva heter det fler halende vesenet? Hva snur den seg for? Hva lengter den etter? Eller er det forundring? Hvor er den på vei? Anonymkode: 69888...75f 1
absinthia Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 (endret) ... den syvhalede katten, snudde seg i månelyset og så tilbake mot øya Lo, før den vandret videre opp i de høye fjellene. Det var natt og hun måtte finne den magiske musa som kunne redde hennes venn. Hun hadde bare fem haler igjen; - sjødyret, som fikk den første, hadde fortalt henne hva hun måtte gjøre og at hun kanskje måtte ofre alle halene på ferden opp til Beinn Lucha. - Myrkona, som fikk den andre halen, hadde gitt katten et måltid som kunne gi en katt styrke til å vandre i syv netter og syv dager, uten å kjenne sult og sendt henne videre til sin venn bjørka. Nå hadde katten snart vandret i tre dager, hun var ikke sulten, men hun var trett og snart skulle hun komme frem til treet Beithe med de magiske raklene og spørre om hun kunne få noen til den svarte Chaora som gikk oppe i fjellene, slik at Chaora ville gi katten ........ ??? ( Du finner ut, hvor jeg vil plassere dette, om du ser på noen av navnene.. ) Endret 22. februar 2021 av absinthia 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 absinthia skrev (58 minutter siden): ... den syvhalede katten, snudde seg i månelyset og så tilbake mot øya Lo, før den vandret videre opp i de høye fjellene. Det var natt og hun måtte finne den magiske musa som kunne redde hennes venn. Hun hadde bare fem haler igjen; - sjødyret, som fikk den første, hadde fortalt henne hva hun måtte gjøre og at hun kanskje måtte ofre alle halene på ferden opp til Beinn Lucha. - Myrkona, som fikk den andre halen, hadde gitt katten et måltid som kunne gi en katt styrke til å vandre i syv netter og syv dager, uten å kjenne sult og sendt henne videre til sin venn bjørka. Nå hadde katten snart vandret i tre dager, hun var ikke sulten, men hun var trett og snart skulle hun komme frem til treet Beithe med de magiske raklene og spørre om hun kunne få noen til den svarte Chaora som gikk oppe i fjellene, slik at Chaora ville gi katten ........ ??? ( Du finner ut, hvor jeg vil plassere dette, om du ser på noen av navnene.. ) Fin historie 😄 Men jeg er ikke kjent med navnene dessverre 😕 Anonymkode: 69888...75f 1
absinthia Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fin historie 😄 Men jeg er ikke kjent med navnene dessverre 😕 Anonymkode: 69888...75f Bare prøv Google translate 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har tegnet med kulepenn. Fortell meg om denne skapningen 😊 Hva ser dere? Hvor er dette? Hva heter det fler halende vesenet? Hva snur den seg for? Hva lengter den etter? Eller er det forundring? Hvor er den på vei? Anonymkode: 69888...75f Det er Medpusa 😁 Det er på Janpiter, planeten med de tre måner. Den er ute å leter flokken sin. Anonymkode: 7b0a5...a32 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er Medpusa 😁 Det er på Janpiter, planeten med de tre måner. Den er ute å leter flokken sin. Anonymkode: 7b0a5...a32 Ntaw 😄❤️ Anonymkode: 69888...75f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå