AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Del Skrevet 22. februar 2021 Samboeren min vil så gjerne at vår lille skal hete Snorre, fordi det er et navn som har gått i arv i hans bergensslekt. Jeg synes Snorre er et helt ok navn på alt annet enn vestlandsdialekter med heftig skarre-r. Finnes det noen som helst ok måte å si dette på når min samboers mellomnavn er Snorre? Anonymkode: f3a45...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 22. februar 2021 #2 Del Skrevet 22. februar 2021 Du sier til din samboer at dere skal være enige om navnet, og du er ikke enig i at Snorre er et passende fornavn. Enkelt og greit. Han skal ikke bestemme navnet alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg synes Snorre er et fint navn, og synes det høres like fint ut på bergensk som på alle andre norske dialekter. Anonymkode: 6412c...51d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 27. februar 2021 #4 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg er bergenser og synes navnet et fint 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå